:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

میشه یه کمی رشد کنی :)

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۲۰ ب.ظ

- میشه یه کم رشد کنی؟
قد: شرمنده، من نیستم
مو: اصلاً حرفشم نزن

 


شکم: نوکرتم هستم، به روی چشم😒😂

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 

  • 00:00 :.

نظرات  (۹)

😂😂😂😂

پاسخ:
ولا

چرا... مو هنوزم بچه خوبیه😁😂

پاسخ:
نه بابا خدا نکنه بد کوتاه کنی تا بلند بشه دهت ادمو سرویس می کنه

من با قد خیلی رفیقم رومو زمین نمیندازه اما این شکم مادرزاد با من قهره

پاسخ:
خخخخخخ بهتر شانس اوردی
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • قدبامن لجه😂😂😂

    پاسخ:
    خوب میشی نگران نباش

    😂😂😂

    پاسخ:
    ولا

    : ))))))))))

    پاسخ:
    تو ققط بخند برام :)

    سلام. سلام.سلام... :)

    واقعا عالیه،زدین تو خال!... :)😅😆😃🎌😁😁

    پاسخ:
    سلام
    فک کنم تپل و دوس داشتنی هستی :)

    😂😂😂 همه جز شکم حرف گوش کن هستن

    پاسخ:
    اره ولا امان از دست این شکم

    سلام.سلام.سلام... :)

    تپل یکم،اما دوستداشتنی،صد البته!😀🌹😊⛅... :).

    پاسخ:
    خخخخخخ نوشابه بیارم برات ؟ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی