:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

طرز نگاه

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۱ ب.ظ

دو برادر بودند که یکی از آنها معتاد و دیگری مردی متشخص و موفق بود.

برای همه معما بود که چرا این دو برادر که هر دو در یک خانواده و با یک شرایط بزرگ شده اند، سرنوشتی متفاوت داشته اند؟ 

از برادرِ معتاد، علت را پرسیدند، پاسخ داد: 
علت اصلی شکست من، پدرم بوده است!
او هم یک معتاد بود...
خانواده اش را کتک می زد و زندگی بدی داشت...
چه توقعی از من دارید؟ من هم مانند او شده ام. 

از برادر موفق دلیل موفقیتش را پرسیدند. 
در کمال ناباوری او گفت: 
علت موفقیت من پدرم است!
من رفتار زشت و ناپسند پدرم با خانواده و زندگی اش را می دیدم و سعی کردم که از آن رفتارها درس بگیرم و کارهای شایسته ای جایگزین آن ها کنم. 

طرز نگاه هر کس به زندگی، دنیای او را می سازد.

  • 00:00 :.

نظرات  (۴)

فوق العاده :) 

پاسخ:
ممنون :)

جاست پست خرگوش :||||||

پاسخ:
اونم قشنگ بود :)

سلام سلام سلام...:)

چه عالی گفتین..

پاسخ:
سلام 
ممنونم :)

کاش ماها هم  درس بگیریم 

 

پاسخ:
کاش.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی