:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

زنجیره به دست ما پاره شود

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲ ق.ظ

 

🔺 یه روستا رو درنظر بگیرید

- کدخدا دزدی میکنه
- خدمتکار کدخدا میگه اون که دزدی کرد، منم با خلق‌الله بداخلاقی میکنم
- نفر بعدی خدمتکارو میبینه، میگه پس منم گندم‌هامو گرون میفروشم
- نفر بعدی میبینه، میگه پس منم توی شیرم آب قاطی میکنم
- نفر بعدی میبینه، میگه منم ترازوی مغازمو دستکاری میکنم
- جوونه اینارو میبینه، میگه منم میزنم تو گوش فلانی
- بچهه اینارو میبینه، میگه منم با پدر و مادرم بد رفتار میکنم

🔺 میبینید این چرخه‌ی اشتباه چطور جامعه رو نابود میکنه؟

🔺 اگر مسئولی ۳ هزار میلیارد اختلاس کرد، تو نفر بعدی توی بی‌قانونی نباش، تو همون آدمی باش که این زنجیره‌ی بی‌قانونی رو پاره میکنه

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۰)

  • کافه ذهن ☕☕
  • بسیار عالی و کاملا درست.

    پاسخ:
    ممنونم :)
  • محسن رحمانی
  • سلام دادا خوبی؟ کم پیدا شدی.

     

    درسته دادا . سپاس.

    پاسخ:
    سلام من همیشه هستم داداش یه خوروه سرم شلوغه
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  • دقیقاااااااااااااااااااا😣👊

    پاسخ:
    :)

    درسته :((((

    بعد مدیونیم اگر فکر کنیم این مسئول یکی از آشنایان یکی از وزرای دولت تبخیر امید هست؟؟؟

    پاسخ:
    متوجه نشدم

    فقط...درسته.

    پاسخ:
    سپاس :)

    صحیح!

    پاسخ:
    تشکر

    چه قشنگ و آموزنده بود...:)

    درسته

    پاسخ:
    ممنونم :)
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • احسنت

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی