:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بدون شرح :)

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۳ ب.ظ

 

پسرا هم به همه اینا میگن قرمز :)

 

 

دخترا به همه اینا میگن پیچ گوشتی :)

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

انصافا اینقدرا هم داغون نیستیم از ما مایه نزار😂😐

پاسخ:
خخخخخ همشون قرمزن خوب
  • کریمه کریمی
  • قبول دارم واقعا😁

    پاسخ:
    خخخخخخ خداراشکر
  • یه دختر بی نشون .....
  • اره، آچار، کاردک، سیم چین و... و اِلا آخر کجا دخترا به همش میگن پیچ گوشتی 

    پاسخ:
    افرین اکثرا بلد نیستن 

    حقیقت 

    پاسخ:
    اره خخخخخ

    قرمز و اره ولی پیچ گوشتی نخیر 😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    خخخخخ اره قرمز و من خودمم قبول دارم انصافا همشون قرمزن حالا یکی پررنگ یکی کم رنگ

    وقتی یه بابای دست به آچار داشته باشی دیگه به همه اونا نمی گی پیچ گوشتی :)

    ولی قرمز و قبول دارم :دییی

    پاسخ:
    خوش بحالت پس :)))
    همشون قرمزن یا پرنگ یا کمرنگ خخخخ

    قرمزو که که شک نکن!!!!! یه چیز فراتر از اینه حتی!

    ولی توی گزینه دوم؛ بیا پیش ما خانم مهندسا تا تک تکشو برات تشریح کنیم آقاپسر...😏

     

    پاسخ:
    خخخخ اره شک ندارم
    صد در صد خانوم مهندسا بلدن
  • shinya an otaku and army
  • خخخخخخخ

    خدااااااااااااااا

    اینا رو از کجا میاری؟

    پاسخ:
    از تو جیبم
  • shinya an otaku and army
  • بیشتر در بیار

    پاسخ:
    تهش سوراخه
  • مهــ ــیار
  • :)

    پاسخ:
    لبت خندون :)
  • محسن رحمانی
  • سلام دادا خوبی؟ چند وقته پیدات نیست کجایی؟

    پاسخ:
    سلام ممنون
    کم سعادتی شماهاعه من چیکار کنم خوب ؟

    دقیقا 🐙🐙

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی