:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

دلیل پیشرفت نکردن من خخخخخ

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۰۱ ب.ظ

‏آقا من یه بار پنجاه هزارتومن گذاشتم تو بورس؛ همون لحظه هزار تومن ضرر کردم.
بابام داد زد بکشششش بیرون، سرمایه‌مون داره تلف میشه.
هنوز هرروز بهم میگه خاک تو سرت، با اون پول میشد یه دونه بستنی کیم خرید😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۴)

😂😂😂😂

پاسخ:
پیشرفت نکردن من خنده داره !!!!

دیگه نه در این  ...😐

پاسخ:
خخخخخخخ به هر حال تاثیر داره

نه..!

به قول بابات با اون هزار تومن میتونستی بستی کیم بگیری نوچ نوچ

پاسخ:
خخخخخ یه بستنی کیم و ندید بگیر خوب
  • عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )
  • کیم که 2 ـه :|

    پاسخ:
    نه هزاریشم هست 

    از کجا بستنی هزاری میخری ؟ 

    من هر روز بستی میخرم بعدشم حساب میکنم اگه الان قبلا بود چقد پول ذخیره میکردم فک کنم دو ماهه هر روز بستنی میخورم

    البته هر روزم که نه ×_×

    پاسخ:
    من دیروز خریدم هزار بود

    اشکال نداره 

    ولی خدایی بابات حق داشته 

    هزار تومن ضرر دادی بهشا توقع داشتی ساکت بشینه فقط نگا کنه 😂😂

    پاسخ:
    بابا هزار تومن که پولی نیس

    😂😂😂😂

    پاسخ:
    :)
  • محسن رحمانی
  • غدیر، اَتا کَلِمِه نیّه، اَتا بِرْکِه نیّه؛ اَتا دریا هَسْته؛ رمزی هَسْته بین خِدا و انسان.
    روز اکمال دین و عید ولایت امیرْالمؤمنین(ع) مِوارک باشه..

    عید غدیر رِ خِدْمِت شِما تبریک گِمِه،ان شاالله روزی زیارِت حَرِم امام علی(ع) شِمِه قِسْمِت بَوِّه

     

    سلام دادای گلم خوبی ؟

    پاسخ:
    سلام سید محسن گل تو چطوری ؟

    هییییییع

    هزاااااااار تومن ضرر کردین ؟؟؟؟

     

    ای وای بر شما !

    نعرین خدایان عامون بر شما !

     

    هزااااااااااار تومن ؟

    په عه !

    پول مگه علف خرسه ؟؟؟

    پاسخ:
    هزارتومن که پولی نیست بابا الکی بزرگش نکن

    صحیح-_-

    پاسخ:
    :))))

    لعنت خدایان مصر بر تو باد 😂

    پاسخ:
    چرا اخه !!!! تو دلت میاد
  • آلباتروس ...
  • 😂😂😂

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    😂خواهرم ۲۰ تومن گذاشته بود شده بود ۲۵ کلی ذوق میکرد😂 درحالی که یه بیسکوییت خریده بود ۳۱ تومن -___-

    پاسخ:
    خخخخخخ خوب بود خدا بده برکت

    خوبه الان نیستی تو بورس😶

    پاسخ:
    اتفاقا هستم خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی