:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بچه پولدار :)

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۵ ب.ظ

شاید باورتون نشه ولی من هنوز به امید این پست میزارم که یه بچه پولدار پیدا بشه بگه دمت گرم شماره حساب بده پول بریزم حسابت،باهات حال میکنم:))

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۵)

  • سعید حیاتی
  • دمت گرم . شماره حساب بده پول بریزم حسابت،باهات حال میکنم:))

    پاسخ:
    6037997300491173
    دستت درد نکنه :)

    😂😂

    پاسخ:
    لبت خندون :)
  • سعید حیاتی
  • شماره حساب بده نه شماره کارت :)

    پاسخ:
    کارت به کارت کن
  • محسن رحمانی
  • منم شماره حساب میذارم بگو واسه منم بریزن:دی

    پاسخ:
    خخخخخ تو اول بدهیت به من و تصفیه کن
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • خخخخ

    پاسخ:
    لبت خندون :)
  • نویسنده آشنا
  • پاسخ:
    خخخخخخ معلومه از این بچه پولدارای تو ایسنتایی واقعی نیستی

    اگه بچه پولدار پیدا کردی بگو به حساب منم یکم بریزه :/

    پاسخ:
    نب بابا دلت خوشه بچه پولدار کجا بود خخخخ

    یه لحظه ببینم الان این پست با ادبانه بود یا بی ادبانه 😑؟

    پاسخ:
    با ادبانه خیالت راحت
  • عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )
  • من هنوز منتظرم  ی عمو/دایی/خاله/عمه گمشده پیدا کنم ک پولداره و برام چیز میز میخره

    پاسخ:
    عمو و خاله پولدار چرا باید برای تو چیزی بخره ؟!!!!
  • عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )
  • من هنوز منتظرم  ی عمو/دایی/خاله/عمه گمشده پیدا کنم ک پولداره و برام چیز میز میخره

    بی زحمت شماره کارت منم بهش بده اگه پیدا کردی

    با تچکر

    #زندگی در رویاهای دور

    پاسخ:
    پیدا نمی شه چند نفر فقط ادعا کردن
  • shinya an otaku and army
  • پیدا کردی به  منم خبر بده میخوام با پسره ازدواج کنم(تغییر جنسیت میدم)

    پاسخ:
    خخخخخخ اگه دختر باشه تغییر جنسیت هم نیازی نداری
    بی پولی چقدر به شماها فشار اوردی خخخخخ
  • shinya an otaku and army
  • آره خخخخخخ

    دختر بیاد پیش پسر بگه باهات حال کردم؟؟؟

    مگه اینکه سر یه چیزی باهات حال کنه که نگم بهتره

    پاسخ:
    تو کلا فکرت خرابه دست خودت نیس
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • +سلام علیکم :)

    - خشامدی ، بفرماید تو

    +آقا زاده هستن

    - بله

    + یالله

    + - سلامو.......

    چند دقیقه بعد

     چون باهات حال کردم و میومدم و سایتت و مطالبت رو میخوندم شماره کارت میدم ک از خجالتم در بیای!

    +شماره کارت بدم؟!

    -آقا میره چای بیاره !

    شمارهه کارت بدمم ؟!!

    -آقا قند رو فراموش کرده و دوباره میره قند رو بیاره!!

    +خب الان که توی آشپزخونه تنهایم شماره کارت بدم :)

    -  :/

    -(بقیش بر عهده شما ، یکم کمکت میکنم بگو) بــ.....ــه

     

    = )

     

    پاسخ:
    6037997300491173
  • نوکر مامی عسلم 💜
  • خخخ

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی