:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

کلاغ

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۰ ب.ظ

واقعا کلاغ ها چه ملاکی دارن برای شوهر کردن؟! فکرشو بکن، یکی میاد خاستگاریت که نه قیافه داره نه هیکل، هم مثل ذغال سیاهه هم دزده هم خبرچین و ...

 

 

 


شما بودید زنش میشدید؟!؟!😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۷)

خخخخخخخخخخخ

پاسخ:
:)))

😐 😶

پاسخ:
سلام

😐😐

پاسخ:
چراناراحتی ؟

کی؟من؟من پوکرم😐

پاسخ:
:)

کی؟من؟من پوکرم😐

😅😅😂😂😂🤦🏻‍♀️

پاسخ:
لبت  خندون :)

😐

خدایا این را آدم بفرما🤲🤲

آمین😕

بخاطر همین کاراته که کسی نمیاد بگیرتت😁😂🙏

پاسخ:
پسرم من باید برم یکیو بگیرم خخخخخخ

میدونم پسری:/

۲۴ سالته:/

ابولفضلی:/

ت ت:********

ش ش:********

خود سانی کردم ریا نشه😐

 

ولی انصافا تورو باید یکی بگیره:/

 

پاسخ:
خخخخخخخ دهن لقیم کی اینارو بهت گفتم خخخخخخخخ
اتفاقا خیلی اصرار می کنن من قبول نمی کنم

همون زمانی که داشتی کله پاچرو بار میذاشتی😕

 

 

میخای ادامه تحصیل بدی ؟😐😂

پاسخ:
خخخخخخخ
نه 

خو باشه پس خودم عروست میکنم

فعلا لذت ببر تا بعد:|

پاسخ:
خخخخخخ استینارو بالا بزن

چشم فقط تا کجا بالا بزنم؟:/

پاسخ:
تا اخر اخر شاید حواب بده خخخخ

چیشد دلت خاست؟😂

پاسخ:
نه منکه نمی خوام تو اصرار داری نمی خوام دلتو بشکونم خخخخ

/:

پاسخ:
جدیدا سرحال نیستیا

😂😂😂🤦🏻‍♀️

پاسخ:
:)

مشکل ایه که همه ی کلاغا همینن...

پس اونی که میره خواستگاری ش مث خودشه:)

پاسخ:
ای بابا بیچاره ها دلم براشون سوخت

😂 من دختر نیستم و نظری ندارم

پاسخ:
ولی ته دلت می خونم که دوست داشتی دختر باشی

اشکال نداره فقط پولدار باشه 🤣

پاسخ:
خخخخخ اخلاق مهمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی