:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

این داستان سهراب بی اعصاب

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۷ ب.ظ

ﺑﻪ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺳﭙﻬﺮﯼ ﺷﯿﺮ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ ﺩﺍﺩﻥ
ﻧﮕﺎﺵ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ:

 


مسخره بازی در نیارین دیگه شیر ﺭﺍ ﮔﻞ ﻧﮑﻨﯿﺪ 😏😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۷)

  • shinya an otaku and army
  • عررررررررررررررر

    خیلی باحال بود این جدید بود خدایی

     

    پاسخ:
    همشون جدیدا 

    جوک جذاب گیر بیار :/

    ممنون....

    پاسخ:
    این اخر جذابیت بود به عمق مطلب پی نبردی

    خخخ

    پاسخ:
    :)

    :/

    پاسخ:
    چی شده :)

    😂😂😂😂🤦🏻‍♀️

    پاسخ:
    جذاب بود خندیدی دیگه نه ؟

    زری می گه جذاب نیس 

    اره جذاب بود😂😂

    پاسخ:
    به زری هم بگو لطفا
  • علیرضا قاسمی نژاد
  • خخخخخخ

    پاسخ:
    :)
  • abdolnabi solimani
  • سلام عالی بود ممنونم موفق باشید.

    پاسخ:
    سلام :)
    ممنون

    به قول جناب خان؛ اَخِییییی🤣🤣🤣🤣 

     

    پاسخ:
    خخخخخخخ

    زری راس میگ:/

    پاسخ:
    0-0 همیشه من راست می گم 0-0

    اتفاقا همیشه تو ....راس نمیگی🙄😐

    پاسخ:
    :( من راس می گم بگو چشم 

    نمیگم چشم😐🔪

    پاسخ:
    نگو مهم اینکه حرف حرفه مته خخخخخخ

    کو...کوش؟؟

    کجا حرف ..حرف توعه؟؟؟؟

    گفتی تو همیشه راس میگی

    گفتم نه😐(اولین جایی که حرف حرف تو نبود)

    گفتی من راس میگم بگو چشم

    گفتم نه نمیگم چشم😐(اینم دومی که حرف ...حرف تو نبود)

    ^^

    پاسخ:
    تو قانع نمی شی من چی کار کنم :))))
    حرف حرف منه خخخخخخ

    من قانع نمیشم چون حرف حرف تو نیست^^

    به همین سادگی و بهمین خوشمزگی😐

    معلومه به خاهرات زور میگی😐🔪🔪🔪🔪🔪

    پاسخ:
    خوب دوری وگرنه قانعت می کردم بت مشت و لگد :) 

    من کمربند مشکی تکواندو دارم یقینا نمتونی😐

    پاسخ:
    می بینیم :)

    ببینیم:/

    پاسخ:
    :)))))))))))))))))
  • سعید حیاتی
  • جالب بود!

    پاسخ:
    ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی