:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اولین جاده‌ای که توش رانندگی کردم 😅

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۹ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۹)

دقیقا

پاسخ:
عه باتجربه :)

😅 به نقطه ظریفی اشاره کردی 😅

پاسخ:
اره خخخخخخخ

اتوبانی بود واسه خودش :)

پاسخ:
فوق العاده بود

😂😂👌👌👌👍👍👍

پاسخ:
ممنون :)
  • کریمه کریمی
  • خخخخخ ایول بابا😁😁

    پاسخ:
    خواهش :)

    سلام

    😂 😄 😅 😶

    پاسخ:
    علیک :)

    ماشینت چی بود؟

    یه خاطره ازش بگو؟

    پاسخ:
    اسباب بازی دیگه 
    خاطره خاصی ندارم فقط عاشق تصادف بودم هم ماشینارو بهم می زدم

    نه من روی موکت و فاصله ی بین فرش ها رانندگی می کردم :)

    اونجا کوه و دشت بود منم برای روندن توی خاکی مهارت کافی نداشتم :))

    پاسخ:
    جان !!!!!! تو دیکه قوه تخیلیت فوق العاده بود خخخخخخ

    😂👍😂👍😂👍😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    خودتم معلومه که انجام می دادی :)))
  • محسن رحمانی
  • سلام دادا 

    این جاده من بودا برو عکس جاده خودتو بذار :دی

    پاسخ:
    سلام عزیز
    برو بابا این اتوبان مخصوص خودمه اسمشم اتوبان ابوالفضل

    ما پول نداشتیم ماشین بگیریم با خط یازده تو اتوبان حرکت میکردیم😐✌✌

    پاسخ:
     اتوبوس مزش بیشتره

    این فرش رو خونه یکی از اقوام دیدم 😂

    پاسخ:
    خخخخخخخ فک کنم فامیل از اب در اومدیم

    عمرا!!!

    پاسخ:
    فرشا که شبیه همن از کجا معلوم

    من با پای پیاده تموم اون مسیرو میرفتم😄...

    فک کنم اتوبوس واحد بودم ولی به صورت کول کردنی😅!...

    ولی دور میدون فرش خیلی چرخیدم تابحال😎...همون گل گندهه 🍀 که وسط قالی بود😁!

     

    :)

    پاسخ:
    خخخخخخ افرین کار درسته و تو می کردی
  • امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
  • یادش بخیر عالی بودش :)))

    اصلا هم مهم نبود ماشین از خود جاده بزرگتره :/

    پاسخ:
    خخخخخخ اره

    😂👍

    پاسخ:
    شما دخترا هم مگه از این کارا می کنید ؟ !!!!

    فک نکنم من که نه

    ولی پسر بچه هارو زیاد دیدم رو حاشیه فرش بازی میکنن😅

    پاسخ:
    خخخخ نصف عمرتون به فناس خیلیییی حال میده

    پیر شدیم دیگه🤪

    پاسخ:
    اره دیگه وقت تقسیم ارث و میراثت رسیده به منم سهم بده لطفا

    من از ارث محرومم 😫تو به من بده خدایی به صد تومنم قانعم ی پا احمد ذوقیم 🤣

    پاسخ:
    :( برو بابا من خودم به عالم و ادم بدهکارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی