:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

استاد بیسواد :(

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۹ ب.ظ

‏داشتم با دوستم حرف میزدم استاد گفت سر کلاس من جای حرف زدن نیست
گفتم استاد دارم ازش سوال میپرسم
گفت از من بپرس من بهتر میدونم سوالت چیه ؟
گفتم باب اسفنجی چند شنبه ها پخش میشه ؟
بلد نیستی جواب بدی چرا بیرونم میکنی بیسواد

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۱)

خخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
ولا

لاقل یه جوک انتخاب کنید به سنتون بخوره😐😂

پاسخ:
مگه من چمه کودک درونم فعاله خوب خخخخخ
  • کاگامی ردینگتون
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

     

    پاسخ:
    ولا 
  • کریمه کریمی
  • خخخخ والا به خدا😂

    پاسخ:
    استادا اعصاب معصاب ندارن که

    😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    😂😂😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️اخ اخ پایانترم نندازتت صلوات

    پاسخ:
    نب بابا کاری نداره

    خب خوبه قصر در رفتی استاده خوبی بوده پس😂😂

    پاسخ:
    من همیشه قصر در میرم خخخخخخ

    درسته :/

    پاسخ:
    چی درسته ؟

    خخخخ

    پاسخ:
    ولا

    😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    خخخخخخ

    خنده نداره

    حقیقته

    پاسخ:
    الکی الکی استاد میشن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی