:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

کلمه محبت امیز :)

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴ ب.ظ

یه کلمه‌ی محبت‌آمیز 
میتونه کل روز یه نفرو تغییر بده

دریغ نکنیم از هم ❤️

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۱)

  • نباتِ خدا
  • چشم :) 

    پاسخ:
    بی بلا :)

    چشم :)

    پاسخ:
    بی بلا :)

    دقیقا

    پاسخ:
    یه جمله محبت امیز بگو 
  • bts world ^^PISHUL
  • تو خیلی با نمک و باحالی و همیشه دوست دارم بخندم باهات همیشه خوب و خوش و خرم باشی عزیزم

    پاسخ:
    دستت درد نکنه :)

    خیلی دوست دارم ابولفضل مهربوننننننننن ^^

     

     

     

     

     

    پاسخ:
    بلههههههه !!!!! حالا نگفتم انقدر زیاد فاصلتو حفظ کن برو اونور خخخخ

    سلام ، درست هست ☺

    پاسخ:
    علیک خداراشکر :)

    خب باید از ته دل باشه اخه /:

     

    این عزیزم های مردم که به درد لای جرز دیوارم نمی خوره /:

    پاسخ:
    حالا زیاد سخت نگیر سر سری هم خوبه

    خخخخخ

    پاسخ:
    :)
  •  علی صفری
  • قبولش دارم؛))

    پاسخ:
    ممنون :)
  • سعید حیاتی
  • ❤️️❤️️❤️️

    محبببببببببببببببببببببتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    روزت تغیر نکرد خودت میدونیا

    حواستو جمع کن

    پاسخ:
    چرا کلیییییی انرژی گرفتم :)
  • abdolnabi solimani
  • به روی هر دوتا چشمم

    پاسخ:
    ممنون :)
  • علیــ ـرضا
  • عشقم

    پاسخ:
    !!!!! فاصله بگیر ')
  • کاگامی ردینگتون
  • بله کاملا موافقم💙

    خیلی دوستون دارم،شما مهربونم و فداکار ترین آدم دنیا هستین،و شاد و خوب ترین ادم بیان

    خوب یود؟

     

     

    پاسخ:
    دستت درد نکنه :)))
    عالی بود
  • کریمه کریمی
  • آره واقعا قبول دارم

    پاسخ:
    ممنون :)

    راجبش فکر میکنم 😊

    پاسخ:
    بیشتر فکر کن :)

    تو خیلی عن باحالی هسی جوری ک ادم میخاد برینتت..............^^

    اوووووووووج محبت من^_^

     

    ن جدی تو ادم باحالی هسی

    سعی کن همیشه خوب باشی...................................................^_^

    پاسخ:
    فک کنم محبت نکنی بهتره خخخخخخ
    ممنون
    چشم

    اره گفتم دیه

    خاهش^^

    افرین

    پاسخ:
    خخخخخ 

    موافقم چون رو خودم شده

    پاسخ:
    :)))

    شایدم یه لبخند ریز

    پاسخ:
    جمله تاثیرش بیشتره

    گاهی هم کل زندگیشو :) 

    پاسخ:
    فک نکنم تا اون حد

    واسه بعضیا نتیجه معکوس میده  لامصب 🤦‍♀️🤣

     

    پاسخ:
    اره متاسفانه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی