:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بهشت زیر پای مادرانه

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵ ب.ظ

امروز بابام گفت پاشو برو کولرو روشن کن
همینطور که تعجب کرده بودم داشتم دکمه روشنش رو میزدم که دیدم روشن نمیشه برگشتم دیدم بابام داره میخنده و میگه اوسگلت کردم برق قطعه بیا بشین...😐
حالا میفهمم چرا بهشت زیر پای مادرانه...

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۵)

سلام

هههه  😂 🤣

پاسخ:
علیک سلام :)

همه جا همینه خونه ما هم روزی دوتا 10 دقیقه کولر کار میکنه😅

پاسخ:
دیگه اسکولت نمی کنن که خخخخخ

نه نمیکنه

من زیاد پدرم بام کاری نداره از اول همین که میدید نون و آب دارم دیگه چیزی نبود که نگرانش باشه

پاسخ:
خخخخخ خداراشکر پ نون و اب داری

:)))))

 

پدر من فقط می گه " کولر و بزنییییییییییییییییییین "

پاسخ:
خخخخ بابای تو باباعه برقیه اداشو در میارن
  • محسن رحمانی
  • سلام خخخخخخ

    پاسخ:
    علیک :)

    :|

    پاسخ:
    :)

    سلام خسته نباشید.

    پاسخ:
    سلامت باشی :)

    بابای من جدیدا سر کولر روشن کردن اذیت نمیکنه الحمدلله :دی

    پاسخ:
    بابات مشکوک می زنه من جای تو بودم تعقیبش می کردم :)

    سلام

    ما اصلا کولر نداریم🤐😐

     

     

     

    اما یجایی زندگی میکنیم کوهپایست...خیلی خنک و همیشه باد خنک میاد🤗🤩🤩

    پاسخ:
    کجا زندگی می کنید ؟
    خوبه که خوشبحالتونه پس خخخخ

    عرررررررررر

     

    پاسخ:
    جااننننن !!!!!

    با پستات کلی خندیدم عالیههههههههههه

    پاسخ:
    خداراشکر :)

    خدایی تعجب نکردی بابات گفته کولرو روشن کن؟😂😂😂😂 اخه بابا ها اکثرا تابستونا میگن هوا خوبه کولر روشن بشه سردشون میشه😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    گفتم شاید تغییر  کرده باشه خخخخ

    😂😂😂😂😂این تغییرات از محالاته اخه 😂😂😂😂

    پاسخ:
    نه بابا تو طول تاریخ زیاد داشتیم

    بابای ما از بیخ کولروقطع کرده

    قدمم به فیوزش نمیرسه

    پول جمع کنین در راه خدا برا روز دخترم یه پنکه دستی بخرین ثواب داره بخدا

    جبران میکنم

    باتشکر

    سما

    پاسخ:
    ای بابا :(((( گناه دارین که 
    باهاش صحبت کنید

    وای خیلی خوب بود دقیقااا😂😂😂😂😂

    مرسی که موجباته شادی و خندمونو فراهم میکنی

    پاسخ:
    خواهش :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی