:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

من دیگه حرفی ندارم :((

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۶ ب.ظ

درِ اتاقِ بچه ی ۱۰ساله 😐
حالا زمان ما اگه اتاقم داشتیم اصن در نداشت
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۹)

من بچه که بودم دقیقا یه کاری توی همین مایه ها کرده بودم😂😂نوشته بودم خطر کتک😂😂

چ خاطره قشنگی واسم زنده شد😊🌹🌹

پاسخ:
خطرناک بودیا

خنده داره😀.

پاسخ:
تو همچنان بخند :)

هههه 😂 😶

پاسخ:
:)

گودزیلان😐😐

پاسخ:
به خودت رفته :)
گودزیلای مظلوم

صحیح.-_-

پاسخ:
:)

یکی از حقوق بچه‌ها همینه که بدون اجازش وارد اتاقش نشوید.

پاسخ:
حقوق کیلویی چنده باید بپری تو اتاقش مچشو بگیری

لنتی دنجر 😂

پاسخ:
:)

والا من اینو روی بنر چاپ کنم بزرگ بزنم رو در اتاق اخرش همه یهویی در و باز می کنند میان تو و می پرسند " داری چی کار می کنی ؟. "

پاسخ:
اصلشم همینه این سوسول بازیا چیه اخه خخخخخ

😂😂😂😂😂سلام . منم با زری موافقم😂😂

پاسخ:
نه من موافق نیستم به نظر من باید بپری توی اتاق مچ بچه و بگیری بعد بزنی زیر گوشش خخخخخ

خخخخخخخ

اره والا

پاسخ:
دل پری داری ها خخخخخ
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • :/ :)

    پاسخ:
    :)

    خجالت بکش از این کارت

    پاسخ:
    خجالتی نداره باید حواست به بچه باشه

    من می‌گویم اگر تربیت درست انجام

    بشه، بچه تو اتاقش مطابق تربیت خود آدم پیش می‌ره.

    در غیر این‌صورت، بچه ممکن است تربیت را از افراد دیگر یادبگیرد که

    صلاحدید تربیت اون بچه رو ندارند

    و شما منظورتون بچه دومیه هست

    ولی من روی تربیت موثر اصرار می‌ورزم

    پاسخ:
    سخت نگیر داداش شوخی می کنم :)
  • علیرضا قاسمی نژاد
  • من تو بچگی هام اصلا اتاق نداشتم هنوز هم ندارم ..... زندگیه دیگه الان سی سالمه 

    پاسخ:
    تو نسل سوخته ای داداش :)

    آرهههه واقعااااااااااااااااااااا

    پاسخ:
    :)

    من همیشه در اتاقم باید باز بود:/

    پاسخ:
    مثبت بودی پس :)

    من؟!!

    پسر به خودت رفتن ک مثله تو گُلن😂😂😂

    والا منه از مظلومی همانند ندارم

    پاسخ:
    خخخخخخ مواظب سقف باش

    سقف بتنیه راحت باش 😂بعدش دست پرورده ایم نگران نباش😂😂

    پاسخ:
    بتن خوبه فولادم باشه بازم من نگرانم 


    عجب...:|

    من والا برم تو اتاق درو ببندم یه دفعه در وا میشه مامان میاد تو اتاق و یه جوری نگام میکنه که انگار بمب اتم قایم کردم و می خواد از تو چشام بخونه کجاس...

    پاسخ:
    اصلش همینه مامانت کار درست و می کنه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی