:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

من و بابام :)

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱ ب.ظ

‏یه سری ام بابام پارک ممنوع ماشینو پارک کرد بره جایی کار داشت که سریع بیاد به من گفت تو بشین پشت فرمون مامور اومد بگو الان حرکت میکنم
مامور اومد گفت گواهینامه لطفا
گفتم ندارم ماشینو بردن پارکینگ 😂😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۳)

:/

:)

پاسخ:
پیش میاد بعضی وقتا

:-:

پاسخ:
این چیه ؟

😂😂😂😂

پاسخ:
سلام مظلوم :)
  • 😂مهسا😂 اا
  • 😂 😂 😂 

    پاسخ:
    لبت خندون :)
  • гεყհձռεհ 📷🌸
  • -____________________-

    پاسخ:
    بخند :)

    چه خنده دار😀😀😀.

    پاسخ:
    پس خوب بخند :)

    دقت کنید

    .-.آدمی که برعکس شده

    ._.آدمی که خودشه دیگ:/

    دوتاش باهم

    :-:

    پاسخ:
    حالا چرا باید برعکس بشه ؟!!!

    سلامممم گللللل😂😂😂

    پاسخ:
    بله !!!!

    طبیعتا چون من برعکسش کردم:/

    پاسخ:
    اخرش منظورتو نگرفتم :(

    اشکال نداره

    بیشتر فکر کنید^^

    پاسخ:
    حوصلشو ندارم بیخیال :)

    گُل😂😂(به قول ارسطو تو پایتخت)

    پاسخ:
    فهمیدم :)

    باهوووش😂😂😂😁😁

    پاسخ:
    به من باید افتخار بکنی خخخخ

    😐😐😐

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی