:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مار :(

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ب.ظ

بچه بودیم بهمون میگفتن اگه مار بکشی لحظه آخر زندگیش از صورتت عکس میگیره، بعد آشناهاش میان عکستو از چشماش میبینن و پیدات میکنن و نیشت میزنن.
یه سری بچه بودم یه مارو کشتم سریع رفتم سلمونی کچل کردم، تا یه مدت با قیافه مبدل میگشتم تا هیچ ماری شناساییم نکنه...

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۸)

خخخخخخخ

پاسخ:
لبت خندون :)
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • 😂😂😑😑

    پاسخ:
    بچه بودم خوب
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخ

    پاسخ:
    نخند داشتم از استرس می مردم

    :) :/

    پاسخ:
    هم ناراحت هم خوشحال ؟

    خدا همرو شفا میده نترس تو هم خوب میشی نازی نازی😅😝

    پاسخ:
    واقعا چقدر خوب :))))) البته خوب شدم نگران نباش 

    -__-

    پاسخ:
    :/
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • منکه امید ندارم تو خوب شی-_-

    ولی برات دعا میکنم(:

    پاسخ:
    خیلیم خوبم :)

    :/؟

    پاسخ:
    ها ؟

    نبودی برادر..؟؟؟

    باز خیال کردم کرونا مورنا دور ازجونت گرفتی، الحمدلله سالمی :)

    نگو داشتی به خاطرات دورت فکر میکردی :))))

    پاسخ:
    سلام
    یه خورده سرم شلوغه 
    نه سالمم خدارا شکر :)
  • چنگیز سیبیل
  • به ما هم همینو میگفتن 😐

    نکن بچه محلیم 😐

    پاسخ:
    بچه کجایی ؟

    تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم 😐

     

    ولی جالب بود😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    من زیاد شنیدم خخخخح

    هه :)

    پاسخ:
    خدایا خودت جفتمون و شما بده
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام

    خخخخخ

    پاسخ:
    سلام :)
  • فاطمه حسینی
  • واییی اره منم یادمه😂😂😂

    پاسخ:
    خخخخ حالا راسته یا دروغ ؟

    هههه

    واقعا همچین چیزی نشنیده بودمممم

    ویییی ، آآآآ‌ 🤣 😂

    پاسخ:
    حالا بشنو برو مار بکش ازت عکس بگیره اونوقت درکم می کنی

    خخخخ

    آخه خیلی باحال بود ، قدیما چه چیزایی بودا ما خبر نداریم 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂

    🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂

    پاسخ:
    الان خبر دار شو :)

    اوهوم

    هههه

    پاسخ:
    :)

    آمین :)

    :/

    پاسخ:
    خوب میشیم نگران نباش :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی