:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

من و بابام :)

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ب.ظ

تو خونه ی ما هر کاری بکنی بابام میگه خجالت بکش هم سن و سالای تو زن و بچه دارن

حتی یه سری داشتم تلویزیون میدیدم بابام اومد تو گفت خجالت بکش هم سن و سالای تو زن و بچه دارن

خب پدر من چه ربطی داره من دارم تلویزیون میبینم😒 

 

حالا عمو فتیله ای میگه یه کف مرتب بزن 
من نزنم زشت نیست؟😐😂😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۸)

😂 من وقتی میگفت یه دست بزنین فحش میدادم 😂 

پاسخ:
خخخخخ بی اعصاب

پدر راست میگفتن:|||||

پاسخ:
ولی هنوز من معتقدم خودم درست می گم :)

برادر بامزه تر لطفااااا ما توقع داریم 😑

پاسخ:
چشم تموم تلتشمو می کنم

مچکر🙋‍♀️

پاسخ:
خواهش :)

:) خخخخ

پاسخ:
لبت خندون :)
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • تو نزنی کی بزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    تو که کوچولویی خخخ
  • سعید حیاتی
  • تو داری کار درستو انجام میدی

    پاسخ:
    اره بابا خودم می دونم :)))

    سلام والا من هنوز باب اسفنجی و تام و جری پلنگ صورتی  و.. میبینم 😂😂😂😂 همه ی انیمیشن ها رو دنبال میکنم 

    تازه انقدم ذوق میکنم 😂😂 کودک درونم زنده است. 

     

    پاسخ:
    احسنت کار درست و تو می کنی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی