:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

نعمت ، خوشبخت ، بدبخت ، حسود

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۳۱ ب.ظ

نعمت چیست؟
به حضور من در جمع شما نعمت گفته میشود😅

خوشبخت کیست؟
شما  که من در حضورتان هستم😆

و حالا بدبخت چیست؟
اون وبلاگی که من توش نیستم😮

حسود کیست؟
کسی که با این متن مخالفتی داشته باشه😁😁

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۱)

از غوغای جهان فارغ کیست؟! کسی که این وبلاگ رو می نویسه :) :/

پاسخ:
خیلی ریز داری به من اشاره می کنی :)
دنیارو بی خیال می گذره شاد باش
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • دمت گرم

    باهوش بیان کیست؟ تو... که نه  :/

    من

    پاسخ:
    فدات 
    داری حسودی می کنیا ولی چون دوست دارم باشه باهوش بیان و می دم به تو

    من با اون کامنت به شدت موافقم 😁

    پاسخ:
    کدوم ؟
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • نه دادش باهوش بیان تویی

    (البته اگه این مطلب مال تو باشه)

    و اگرنه کسیه که این مطلبو نوشته

    +این هدر عکس خودته؟

    پاسخ:
    نه من به تو تقدیمش می کنم :) برو حالشو ببر
    نه

    عامممم...چیزه..اول سلام...

    بعدشم..چیزه...چیز..:/

    پاسخ:
    سلام
    فهمیدم حسودی :)

    نه اصلا منظورم تو نبودی😂😐

    :))

    پاسخ:
    خالی نبند من خودم ختم روزگارم 

    ببینم تو واقعا 24سالته؟ :/

    مشخصه کمتر سن داری

    پاسخ:
    تو سن من و از کجا می دونی اخه خخخخ

    کودک درونم فعاله خوب مگه چیه؟

    آقا رهام من با شما کارررررررر دارم:|||||||

    پاسخ:
    دعوا خونوادگیه ؟

    اولین نظر :))

    پاسخ:
    ببخشیدا شماهم حسودی :)

    جواب جواب کامنت 1:/

    خودتون حسودین...من فقط میخاستم ببینم این همه اعتماد به سقف از کجا میاد0:...و به این نتیجه رسیدم حق منو تو این موضوع خوردین^^

     

    جواب جواب کامنت2:/

    من و اوشون خانواده ای نداریم با هم البته اوشون جز خانواده بیانی بنده هستند ^^درست مثل شما...

    و قضیه اینه که یجایی اوشون گفتن ویستا خانوم میشناختن منم میخام بدونم مگه مردم که میشناختن...هنوزم هستم:/

    پاسخ:
    من به ابن خوبی دسته گلی :)
    :)

    الکی

    آخه چرا باید یه پسر24ساله کل زندگیشو تعطیل کنه بیاد وبلاگ جوک بزنه😐حداقل یکم از خودت بنویس بشناسیمت بلا :)

    پاسخ:
    باور نکن :)
    کل زندگیم تعطیل نیس اوقات بیکاری میام الان سرم کلا خلوته پستام روی تایم نصف به نصف 
    هر چی دلت می خواد بپرس جواب می دم

    وقتی اقا رهام کنجکاو می شود :))))

    پاسخ:
    خخخخخخخ 

    نه کل زندگی رو که شوخی کردم.. چیو باور نکنم؟ 24سالت نیست؟ :/

    خودت بنویس من چی بپرسم

    بنویییس چه اشکال داره هم جوک بزار هم بنویس

     

    @زری -_-

    پاسخ:
    تو گفتی الکی منم.گفتم باور نکن :)
    چی بگم :) تو می خوای درباره من بدونی

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • 24 سالتههههه؟؟؟؟

    جدی؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    اره زیاده ؟!!!!!

    برمنکرش لعنت:|

    پاسخ:
    احسنت :)

    ببخشید ! که من با نظرم خودم رو پیش شما حسود فرض کردم ! 

    پاسخ:
    شوخی کردم ناراحت نشین لطفا
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • نه

    ولی من انتظارشو نداشتم

    پاسخ:
    از همه کس انتظار داشته باش :)

    😂😂😂😂

    پاسخ:
    :)))))

    خخخ😁😂😀☺😊:) 

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    عاشق بیان کیست ؟ تو تو :/

    😅

    پاسخ:
    خخخخخ شایعه نکن

    از این دو وبلاگ لطفا دیدن کنید

    http://ras64.blog.ir/

    http://emametarid.blog.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی