:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

قدیم یا جدید

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۵۵ ب.ظ

ساعت قدیم و جدید کم بود از فردا پول قدیم و جدید هم میاد 

 

 

 

-اقا این چند؟ 

+پنج تومن 

- پنج تومن قدیم یا پنج تومن جدید

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۰)

شت من دیگه از این خبری نداشتم

پاسخ:
الان من بهت گفتم باید بهم شیرینی بدی خخخخخخ

آقا قضیه چیه، چه خبر شده دیگه؟!! 

پاسخ:
قراره چهارتا صفر از پول و حذف کنن
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • 😆

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    این مسخره بازیااا چیههههه؟؟؟؟؟؟

    واقعا از فردا؟؟؟؟

     

    خبر نداشتمممم://///

    پاسخ:
    نمی دونم 
    از فردا که نه معلوم نیست از کیه ولی دارن مقدماتش و فراهم می کنن الان روی تراول 50000 تومنی فقط نوشته 50 اگه دقت کنی
    پ شماهم باید به من شیرینی بدی خخخخخخ

    ولی فک کنم پراید همون موقعم به همین مناسبت ۳۰ م دیگه بره رو قیمتش

    پاسخ:
    :( به فنا رفتیم

    نکته ظریفی بود 😂

    ولی خدایی صفرا بیخود بودن من که تو رسیدا همه رو تومان می‌نوشتم با وجود اینکه تهش ریال چاپ شده بود

    پاسخ:
    خدا قوت تنبل خان

    اینها همه حرفند نه چهارتا یه صفر بر نمی دارند حلا آ آ آ  کی گفتم

    پاسخ:
    چرا بر میدارن تراول جدید 50000 تومنی و نگاه کن روش فقط نوشته 50
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام

    خدا نیاره اون روزو!!!

    من هنوز تو ساعت جدید و قدیم می مونم اگه پولم اونطوری بشه ورشکست می شم 😂😂😂

    :)

    پاسخ:
    سلام

    متاسفانه میاره 
    فک کتم شکست روحی بدیو بخوری خخخخخ

    :) 

    پاسخ:
    لبخند می زنی وایسا تازه روزای خوشته خخخخخخ

    😐😐😐

    پاسخ:
    عادت می کنی نگران نباش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی