:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

یه سوال فنی تخصصی

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ق.ظ

چرا به کوچیکه میگن کارد، به بزرگه میگن کاردک؟🤔

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۶)

سلام

ااععع واقعا هاااا چرااا اینجوریه؟🤔😐😂😂😂😂

پاسخ:
سلام
اگه می دونستم که سوال نمی پرسیدم
  • نویسنده آشنا
  • سلام ، سوال جالبیه:) این بخاطر اینکه داخل زبان فارسی دستور زبان متفاوتی داره، بهتره از استاد زبان فارسی بپرسی

    مثل این میمونه که شما بپرسی تفاوت نارنج با نارنجک چیه🤨

    پاسخ:
    استاد زبان از کجا پیدا کنم ؟
  • نویسنده آشنا
  • فکر کنم اقا اشکان بتونن کمک کنن، یه سوالی از ایشون بپرس

    اگر وبش رو نداری تا بفرستم؟

    پاسخ:
    ندارم وبشو
    سخت نگیر اخر یکی از بچه ها جواب می ده زود به جواب برسیم که بدرد نمی خوره

    عجب سوال سختی است هر جه فکر میکنم نمیتونم جوابش را پیدا کنم البته میشه گفت کارد کوچک برای بریدن میوه است و کاردک بزرگ برای ساختمان است که توسط بنا به کار میره

    پاسخ:
    ممنونم :)

    روز چندم قرنطینه‌اس؟! :)

    پاسخ:
    نمی دونم خخخخخخخ
  • محسن رحمانی
  • سلام 

    خوب چون کوچیکه کارده بزرگه کاردک:دی

    پاسخ:
    باید قاعدتا برعکس باشه
  • فاطمه حسینی
  • صحیح😂😂

    پاسخ:
    چی صحیح جواب و می دونی :)
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • از تاثیرات قرنطینه 😷😐

    پاسخ:
    سواله دیگه
    توهم جوابشو نمی دونی ؟

    سلام و عصر بخیر

    ببخشید بزرگواران، اگه روزگاری بچه های کوچولو و پرسشگر شما چنین چیزهای پرسیدن شاید بهتر باشه خیلی سخت نگیریم و با شوخی براشون بگیم که:

    فرزندم شاید چون کاردک بزرگه بهتره که نامش هم یه ک بزرگ و بیشتر از کارد داشته باشه تا بشه در نوشته ها و فقط با خواندن نامش هم فهمید که کاردک بزرگتر از کارد هست.

    :-)

    یا حق

    پاسخ:
    سلام :)
    منکه بچه نیستم جواب من چی میشه خخخخ
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • -خو هر چیزی اسمی داره

    اون ک به خاطر کوچیک کردن شیء نیست

    +مثلا پسرک‌ (پسر کوچک)

    -اینجا همچین چیزی نیست ، فقط اسمشه

    +اینکه دیگه سوال جواب نمیخواد :/

    پاسخ:
    فک نکنم یه دلیل علمی خاصی باید پشتش باشه من می دونم یه خورده بیشتر فکر کن
    :)
  • راهی آسمان
  •  

    من اتفاقا دنبال همین میگشتم، برای گچکاری سقف آشپزخونه امروز فهمیدم خونه ی داداش سومیه

    پاسخ:
    متوجه نشدم

    سلام بزرگوار

    درسته و حقیر برای شوخی و پاسخی کوتاه به بچه ها، بیش از این نمیدانم..اما شاید بشه شما هم این پرسش رو از پدر بزرگوارتان بپرسید، چون در هر سنی که باشیم بالاخره بچه پدر و مادر گرامیمان که هستیم.

    :-)

    یا حق

    پاسخ:
    فکر خوبیه

    اینو بزارن تست کنکور

     

    پاسخ:
    خخخخخ
  • راهی آسمان
  • عیب نداره

    خوشبحالت

     

    پاسخ:
    :)

    😂😂😂

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    عزیزم، این «ک» حرف تصغیر نیست. حرف تشبیه است، مثل کِرمَک، مثل آخوندک، مثل آب دزدک. مثل پولک. مثل موشک،

    به کاردک هم از این جهت که شبیه کارد است، کاردک میگن. :)

    پاسخ:
    اها دستتون درد نکنه :)
  • محسن حاجیان
  • چون ما ایرانیا ( خودم اول از همه ) 

    ثابت کردیم تو قرنطینه هم کتاب نمیخونیم :)

    پاسخ:
    اره خخخخخ

    شاید کاردک، وسیله بی آزاری هست و کسی رو اذیت نمیکنه و پوست کسی رو نمیکنه پس بهش گفتن "کاردک" یعنی کارد کوچک.

    ولی اون یکی خطرناکه. بسیار خطرناک.

    😉

    پاسخ:
    کامنت جالبی بود ممنون 
    جوابشو رئوف داد
  • مهــ ــیار
  • ببینم تو واقعا فک کردی من میدونم!

     

    پاسخ:
    اره جرا که نه پسر به این باهوشی زرنگی

    بمیرم قرنطینه فشار اورده شددددید!!!

    پاسخ:
    خدانکنه
    اره خخخخخ

    :))))

    چه بامزه

    چه نکاتی😅

     

    خداروشکر کاربر رئوف جواب دادن

    یه چیزی یاد گرفتم:)

    ازاین به بعد یکیو دیدم خیلی ادعاش میشد جهت آزار وگذاشتنش درآمپاس!

     

    این کاردو کاردکو میپرسم😅

    #یه دختر خیلی شیطون که از هر چیزی جهت شیطنت استفاده میکنه

    چقد هشتکمم طولانیو قشنگه😐😅

    چقدم من کم حرفم😐😅

    چقدم من هیچوقت بزرگ نمیشم😅

    پاسخ:
    خدارا شکر وگرنه مخمو بدجور کار می گرفت

    افرین کارت درسته
    خخخخخخ 
    پرحرفی بهتره
    کوچیک باشی بهتره
  • 😂مهسا😂 اا
  • 🤔

    پاسخ:
    باز نشد

    خخخخ:)))))))

    کشف کردین ب مام بگین:)))

    پاسخ:
    رئوف جواب داد :)
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • ااااااا راس میگیا

    چه نکته ظریفی🤔

    پاسخ:
    من همیشه راس می گم خخخ

    اوکییییی...0_0

    پاسخ:
    خوب بود جوابش ؟

    بله من کع قانع شدم...:|

    پاسخ:
    خدارا شکر :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی