:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

نقطه سرستون

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۳۶ ب.ظ

میدونستید از اونجایی که چینیا عمودی مینویسن


معلم دیکته هاشون آخر همه جمله ها عوض اینکه بگن نقطه سر خط 

میگن نقطه سر ستون؟

خوب اگه کاری ندارید من برم اکتشافات جدیدتر و خوبتر کنم😂😂😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۶)

  • محسن رحمانی
  • سلام دادا خوبی؟ دادا کجایی کم پیدا شدی؟

    پاسخ:
    سلاپ داداش گلم ممنون خوبم تو چطوری؟ کم سعادتیه توعه من چی کار کنم خخخخخ
    دم عیده یه خورده سرم شلوغه بی معرفتی من و به بزرگواری خودت ببخش
  • هانیه 🤷‍♀️
  • این پست از وبلاگ  من کپی شده😁

    پاسخ:
    نه من خیلی وقته که اصلا وقت نمی کنم وبلاگ گردی کنم
  • محسن رحمانی
  • فدای سرت دادا .

    پاسخ:
    ممنون :)
  • هانیه 🤷‍♀️
  • ما هم وقت وب گردی نداریم

    الان هم اتفاقی اومدیم

    +مثلا وقت ما هم پره :دی

    پاسخ:
    خخخخخخ 

    همیشه سرت شلوغ باشه
  • هانیه 🤷‍♀️
  • دعا از این زیبا تر نبود 

    بشم مثل شما🤭

    پاسخ:
    ایشاالله :)

    تا حالا از این منظر بهش نگاه ننموده بودم.

    پاسخ:
    دست من درد نکنه که به معلومات بچهای بیان اضافه می کنم :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی