:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

سلطان غم مادر :)

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹ ب.ظ

چند روزه بدجور سرما خوردم
دیشب مامانم میگه پسرم فردا نرو سر کار، عزیزم استراحت کن
منم نرفتم.
هیچی دیگه از صب ساعت ۶ دارم کابینتا رو دستمال میکشم
بعدش باید دیوارای آشپزخونه رو تمیز کنم
الانم داره فرشای پذیرائی رو جمع میکنه که بشورم 😐
سلطان غم مادر

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۱)

  • فاطمه حسینی
  • واقعا😂😂😂

    پاسخ:
    هییی روزگار
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

     

    خدا قوت پهلون :دی

    پاسخ:
    سلامت باشی
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • خسته نباشی:)

    پاسخ:
    زنده بای
  • Mojtaba DastaneYekPesar
  • خیلیا حسرت همین روزا رو میخورن مخصوصا اونایی که مادرشونو از دست دادن ارزوشونه یکبار دیگه اینکارو بکنن

    پاسخ:
    اره متاسفانه :(
    من فقط شوخی می کنم
  • مهــ ــیار
  • نمیرم براتــ دادا

    پاسخ:
    بمیری

    البته این بیشتر شبیه رفیق بی کلک بود! :)

    پاسخ:
    شاید :))
  • abdolnabi solimani
  • مادر پرستار دلم سلطان غم چشم و چراغم مادر تنها گل گلزار باغم مادر

    پاسخ:
    :)

    خسته نباشی

    پاسخ:
    سلامت باشی :)
  • مهــ ــیار
  • دلتـ میاد؟؟

    پاسخ:
    نه یه خورده  گوناه داری :)

    خسته نباشی دلاور :)

    پاسخ:
    زنده باشی :)
  • مهــ ــیار
  • 😢😢😥

    پاسخ:
    گریه چرا !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی