:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بچه ها یه سوال چند روزه ذهنمو درگیر کرده؟

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۴۳ ب.ظ

 

 

 


آیا به شتر مرغ نر، نباید بگیم شتر خروس؟ یا همون شتر مرغ درسته؟ 

خدایی جواب بدید دارم داغون میشم؟!؟! 

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۶)

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • خودتو بکش بذار راحت شی از اینهمه درگیریه فکری و بی پاسخی

    پاسخ:
    بی اعصابیا پسر به این گلی با کلیییی امید برا زندگی 
  • مریم سادات موسوی
  • خخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    لبتون.خندن :)
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • لنتی من امتحان ادبیات دارم شنبه ، مغزمو درگیر نکن-_-

    پاسخ:
    بد کاری می کنم می خوام ذهنتون و فعال کنم !!!
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • شوخیدم

    ان شاالله که به همه آرزوهات برسی

    پاسخ:
    شوخی شوخی داشتی من و به کشتن می دادیا خخخخ
    ممنون :)
  • 𖨥تینکـ ـربلـ
  • شاید منظورشون از شتر، بزرگ بوده

    بعد شتر مرغ ینی مرغ بزرگ 😂😐

    الان نگا کردم تو اینترنت تو نام علمی شم ی camel داره :/

     

    پاسخ:
    خوب نر باشه چی میشه پس ؟
  • 𖨥تینکـ ـربلـ
  • عه حواسم ب نر یا ماده بودنش نبود :/

    نمیدونم 😂😶

    پاسخ:
    پ کی می دونه ؟

    بیا بریم بیمارستان روان بستریت کنم برادر راحت بشی ازینهمه دغدغه!😐

    داری نابود میشی!

     

    پاسخ:
    نه بابا من سالم سالمم :))))))
  • مهــ ــیار
  • ینی اگ این حجم از دغدغه تو رو 

     

     داشته بودم الان اون بالاها بودم

    پاسخ:
    کدوم بالاها ؟
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • خخخ تو بگو شتر خروس 

    ببین کسی منظورتو میگیره یانه خخ

     

    پاسخ:
    فکر خوبیه ممنون :)
  • مهــ ــیار
  • اون بالا که فیلسوفا میرن 

    راه برگشتم ندارن

    پاسخ:
    چرا همتون می خواین من و به کشتن بدین اخه !!!!!
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • روم به دیوار ...چهارتا کوه اونورتر....ازت بیزاریم 

    خخخ

    پاسخ:
    خخخخ7
  • 𖨥تینکـ ـربلـ
  • ایشالا یکی پیدا شه بدونه D:

    خود کشی نکنی  با این همه دغدغه فکری /:

     

     

     

    پاسخ:
    خخخخخ نه کلی امید و ارزو دارم

    چون واقعا نر ومادچشون مثل مرغ و خروس فرق نداره بگن شتر خروس..ظاهر مرغه وباطن  خروس.. اسم ظاهری رو با نر باطن  قاطی کردن..

    الان به جواب رسیدی

    با این دغدغه های فکر ی می ترسم تمو م شیا 😂😂

    پاسخ:
    دستت درد نکنه :) 
    نه حالا حالا ها هستم

    دستم درد نمی کنه :)ولی خواهش..

    خدا روشکر..

     

    ودرمورد پست اژدها  حوصلم نشد برم اونجا... کامنت بگذارم

    بگم اره واقعا  اونم چند سال... عقبی..:))

    پاسخ:
    خخخخ تنبل خان

    به نظر من همون شتر مرغها🤣

    پاسخ:
    ماده می شه شترمرغ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی