:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اشتباه

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۱۲ ب.ظ


‌ اشتباهاتم را دوست دارم..
آن ها همان تصمیماتی هستند که خودم گرفته ام
و نتیجه اش را هر چه باشد می پذیرم
اشتباهاتم را گردن کسی نمی اندازم
می پذیرم که انسانم و اشتباه می کنم
نه فرشته ام و نه شیطان
و نه انسان کامل
تا زنده ام برای انتخاب راه درست فرصت است..
وقتی زمین میخورم ،بلند میشوم خود را می تکانم و ادامه می دهم
اشتباهاتم را دوست دارم….
آنها حباب شیشه ای غرورم را می شکنند
هر زمان به اشتباهاتم پی بردم بزرگتر شده ام

اشتباهاتم را دوست دارم…..
آنها گران ترین تجربه هایم هستند ،

چرا که برایشان هزینه گزافی پرداختم...

#پائولو_کوئیلو

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

  • دختر مرداد
  • چه قشنگ گفته پائولو.اینم از خودت یاد گرفته؟

    پاسخ:
    اره 
    یاد گرفتیا خخخخ

    چه زیبا:)

    پاسخ:
    ممنون :)

    عالی بود... 

    پاسخ:
    سپاس :)

    خیلی خوب بود:)

    پاسخ:
    ممنونم از همراهیتون خانوم ساکت :)
  • فاطمه حیدری (رضوان)
  • از دیگران شکایت نمی کنم
    بلکه خودم را تغییر می دهم،
    چرا که کفش پوشیدن راحت تر از
    فرش کردن دنیاست.
    مبارزه انسان را داغ می کند
    و تجربه انسان را پخته می کند!
    هر داغی روزی سرد می شود ولی هیچ پخته اى دیگر خام نمی شود!

    پاسخ:
    سپاس :)

    خواهش میکنم:)

    دعاتون مستجاب شد خوشحالید؟:))

    پاسخ:
    کدوم دعا یادم رفت

    سلام

    عالی و مفید

    اشتباهات هم در نوع خودشون یه نعمت محسوب می‌شن که برای آدم فرصت جبران و دوباره ساختن رو فراهم می‌کنن

  • abdolnabi solimani
  • بی نظیر بود ممنونم از شما همیشه موفق و بیشتر از یک نفر باشید

    پاسخ:
    یعنی چی بیش از یک نفر باشم ؟

    هعی :/

    البته بعضی اشتباهات رو نمیشه جبران کرد

    پاسخ:
    اره متاسفانه

    یه بار گفتید اروم شدی

    گفتم دوباره پرحرف میشم

    گفتید خدایا همینجوری خوبه باز پرحرف نشه:))

    پاسخ:
    اها اره اره حواس پرتی دارم خخخخخ 

    نه همون پر حرف شو بهتره
  • abdolnabi solimani
  • نظرات بیشتر از یک نفر و اون نفر من هستم

    پاسخ:
    ممنونم :)

    چه قشنگ بود... مرسی☺

    پاسخ:
    قشنگ خوندین :)
    خواهش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی