:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ایموجی

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ب.ظ

دختره تو بیو ایمجوی ترازو گذاشته بود، 

یکی بهش گفت : ببخشید شما بقالی؟ گفت: خاک تو سرت دانشجوی حقوقم

واقعا از درک نسل جدید عاجزن :)


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • 00:00 :.

نظرات  (۷)

راست میگه خب منم بودم عاجز می بودم!

پاسخ:
تو دیگه چرا اخه !!!!

آخه ترازو چه ربطی داره به بقالی،اونم توی این دوره زمونه!من بودم قطعا با خودم می گفتم:وقتی طرف ترازو گذاشته اونم توی بیوش،پس قطعا توی کار حقوقه نه بقالی.*آخه کدوم آدمی که بقاله میاد توی بیوش ترازو بذاره؟معلومه هیچکی.

پاسخ:
پ بقال توی بیو چی بزاره ؟

😂😂ترازو های بقالی با نماد حقوق فرق میکنه که.. ملت بی سوادن

پاسخ:
خخخخ ترازو ترازوعه دیگه

ترازو:/

بقال:/

حقوق:/

نمیدونم چرا حسم میگه یجای کار میلنگه

 

پاسخ:
پ نماد بقالی چیه ؟

فک کنم واقعا طرف بقالی داشته واسه اینکه ضایع نشه گفته دانشجوی حقوقم خخخخخخ

پاسخ:
خخخخ فرضیه خوبیه 

😂😂🤦‍♀️

گاهی وقتا دلم برا شما پسرا میسوزه که با چه انسان نماهایی طرفین😂

پاسخ:
ولا خیلییی گناه داریم

من بودم فکر میکردم قاضیه😶 

پاسخ:
خخخخخخ باهوشی دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی