:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

تربیت بچه :)

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۱۲ ب.ظ

مادراى این دوره و زمونه واسه تربیت بچه ها از دی وی دی های آموزشی استفاده میکنن!! 
 

قدیما مادرما از یه پکیج اموزشى که شامل: 

دمپایى, یه متر شلنگ, فلفل قرمز, قاشق داغ و.... استفاده میکرد!! 😁.....
خیلی هم خوب تربیت شدیم والا :)

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

والا!

الان همه گودزیلان ...گودزیلا هم اونور تر! جونورین برا خودشون!

من خودم دوتا دهه نودی تو خونه دارم این گریه ها هم اثرات پیازه

پاسخ:
برگرد به همون روش قدیمی تربیتشون کن

من پس حتما بین این دوتا بودم:(

پاسخ:
خخخخخ بهتر بود وضعت یا بدتر ؟

نه دی وی دی آموزشی بود نه کتک... مثه آدم بزرگ شدم

پاسخ:
خخخخخ خداراشکر تو پ خیلی خوشبختی

ضد گلولن روشون اثر نداره!

لامصبا ضد حمله میزنن با همون روش به ما حمله میکنن-_-

یاد خاطراتم افتادم.....میشه برق رو خاموش کنین میخوام گریه کنم

پاسخ:
بچن دیگه خودتو ناراحت نکن باهاشون خوش باش
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    :)

    (خیلی هم خوب تربیت شدیم والا)پس از پکیج آموزشیت راضی ای؟

    منم با اینکه دهه هشتادی ام ولی خب نه دی وی دی آموزشی داشتم و نه شیلنگ و قاشق داغ،ولی خب دمپایی،فلفل قرمز و سیم جارو برقی توی پکیجم بود.من که خوب تربیت شدم.

    پاسخ:
    خدارا شکر :)

    خخخ والا بیچاره مادرم با بمب اتم انداختن رو منم نتونست من و تربیت کنه خخخ اخرش خودم خودم و تربیت دادم و شدم این خخخ

    پاسخ:
    افرین خودکفا
  • 😂مهسا😂 اا
  • 😂

    پاسخ:
    :)

    دقیقا...:)))

    اینا با اینهمه کلاس آموزشی آخرش هم یه سری بچه های بی تربیتِ جامعه خراب کن تحویل مملکت میدن...:/

    پاسخ:
    در اینده بهتر میشن :)

    امیدوارم...

    پاسخ:
    شک نکن
  • abdolnabi solimani
  • ممنون از تایپیک خوبتون میشه بگید دی وی دی بهتر است یا دمپایی.

    پاسخ:
    دمپایی :)
  • abdolnabi solimani
  • پس همین الان با دمپایی زدم توی سرش بخاطر اینکه رفته بازار گوجه گندیده خریده خخخخخخخ

    پاسخ:
    خخخخخ بهتر کار درستی کردی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی