:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

فک کنم وزارت راه و اداره برق باهم قهرن :))))

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۴۵ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۵)

  • 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
  • وا ...خدا!!!

     

     

    پاسخ:
    چی شده ؟
  • 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
  • متعجب

     

    پاسخ:
    باش تو تعجب :)

    ویییییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عجب خخخ بیا با هم بریم اشتیشون بدیم یه دست صدا نداره خخخ

    پاسخ:
     نه نه نه من تو کارایی که بهم مربوط نیست دخالت نمی کنم خودت برو

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.وای چقدر با مزه ست.

    پاسخ:
    افتضاحه خخخخ

    :/ عزیز کار خیر میکنی واس اخرتت چیز خخخ جمع میکنی پاشو پاشو تنبلی نکن خخخ

    پاسخ:
    نمی خوام خوب 
    پوشه اخرتم پره خیالت راحت راحت

    :/ پ منم نمیرم

     

    بله دیگه پر پلیدی و تیرگی

    پاسخ:
    اره ما که مثل شما پاک نیستیم خخ

    خخخ پشمک خودتی بیشمول خخخ  این روزا کی پاک هستش من پاک باشم :) اما جالب اینجاست کلی دارم زور میزنم اونایی که نا پاک هستن و پاک کنم خخخ

    پاسخ:
    برو بابا خودم ترو میشناسم هفت در بهشت به نامته
  • دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
  • 😂😂

    پاسخ:
    دیگه هیچکس اعصاب معصاب نداره

    اینجا ایرانه براچی تعجب میکنید؟؟

    زشته واقعا!:/

    پاسخ:
    طبیعیه ؟

    عاره بابا! نگران نباشید!

    این طبیعیه بقیه طبیعی ها اداشو درمیارن!

    پاسخ:
    اها خدارا شکر خیالمو راحت کردی :)

    :)))

    پاسخ:
    لبتون خندون :)
  • abdolnabi solimani
  • فکر میکنم جاده تخریب شده و جابجایی 

    پاسخ:
    شاید

    خخخ وی اگه هفت در بهش به نامم بود که عزراییل واس گرفتن جونم میومد سراغم نه این که از ده کیلومتری منم رد نمیشه خخخ در نتیجه بیا کنارم تا زنده بمونی خخخ

    پاسخ:
    میاد دنبالت یه وقتش
  • استاد: دست نویــس ...
  • واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 
    یعنی یک نفر عاقل اونا نبوده به اینا بگه .... داداش داری اشتباه میزنی ؟؟!

     

    برای چی پول میگیرن؟؟

    اصلا عقل دارن ؟؟

     

    خداااااااااااااااااااااااا

    پاسخ:
    از فصد اینجوری زدن

    هر روز شاهد چیزای عجیب تری هستیم :d

    پاسخ:
    درست میشه صد سال اولش سخته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی