:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

فرق شما با روز :)

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۷ ب.ظ

میدونی فرق شمابا روز چیه؟
روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا ماه بشه 
ولی شماها همین جوری ماااااااااهید
به به
خدا خفتون نکنه! 
واسه فعال موندتون آدمو مجبور به گفتن چه دروغایی که نمیکنید ://

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۴)

:/ خب همین کارو میکنید (فعالیت زیاد ) که بعدش خسته میشین و به فکر رفتن میفتین یکم استراحت بد نیست نبوده و انشا الله نخواهدم بود

پاسخ:
استراحت چیه کار کار کار
  • ❤️pishul ❤️jikook❤️
  • خخخخخخخخ بله دیگه پس چیییییییییی

    ^^

    پاسخ:
    خخخخخ ولا اعصاب معصاب برام نزاشتین

    عشقی 

    پاسخ:
    فدایی داری :)

    پس الان دارم میدرخشم :-))

    پاسخ:
    اره اره فقط کمتر بدرخش نورش چشامون و کور کرد

    :))))

    من که خودم میدونستم ماهم😝😂

    خودشیفته هم همین اقا ابوالفضله من نیستم😛😅

    پاسخ:
    بر منکرش لعنت فقط مواظب سقف باش
    به من چی کار داری اخه تو
  • لبخند ماه
  • لبخند ماهم😊😊😊😉😉😉

    پاسخ:
    خخخخخخ شما که اسمتون ماهه اصلا
  • لبخند ماه
  • 😊😊😊

    پاسخ:
    لبتون همیشه خندون :)

    /// /// خب همین میشه به فکر رفتن میفتین :/

    پاسخ:
    حالا کی گفته من به فکر رفتنم ؟

    اقا هییچی ولش برو  فعالیتتو بکن ///  اوه خانوم اشتب شد خخخ

    پاسخ:
    ابوالفضلم !!!!!

    خخخ پس

    ابیلی چال تبیلی خخخ

    پاسخ:
    چی !!!!!

    یه چیزی به ترکی گفتم خخخ برو مترجم بیار خخ

    پاسخ:
    خودت ترجمه کن خوب

    نه دیگه خخخ من گفتم گفته خودم و که ترجمه نمیکنم

    برو یه مترجم بیار کارتو را میندازه خخخ فوقش یه جمله معروف ترکی که به ادم هایی که اسمشون ابوالفضل هست میگن رو یاد میگیری خخخ

    پاسخ:
    نگو

    نمیگم  خخخ

    پاسخ:
    نگو

    😊😊😊😊

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی