:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مدرسه :(

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 

یه پاییز زردو🍂
زمستون سردو☃

یه کلاس تنگو🚪
یه درس مشنگو📚

غم جمعه عصرو📆
مشقا مونده رو دستو📝

یه دنیا سوالو⁉️
رو دستم گذاشتی🙌

کتابی دروغو📓
تکالیف بوقو📖

یه درس عمیقو📋
یه هفته دریغو☹️

یه مغز مریضو🤕
یه کوییز ریزو📄
یه دنیا محالو🎌
تو سینم گذاشتی🙇

تابستون کجایی؟دقیقا کجایی؟😢
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟😩
تعطیلات کجایی؟دقیقا کجایی؟😭
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟😔

پیشاپیش فرار رسیدن اول مهر رو به همه دانش‌آموزان تسلیت عرض میکنیم😭

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۰)

خدارو شکر مدرسه  دیگه نمیریم ....

پاسخ:
خخخخخ اتفاقا مدرسه کلی حال می ده

:))

ولی من دوست داشتم مدرسه رو. البته فقط یه هفته ی اول مهرو. بعدش دیگه نه! :)))

پاسخ:
اتفاقا کل مدرسه خوش می گذره
  • نویسنده آشنا
  • یاد مدرسه بخیر!:) 

    پاسخ:
    چند ساله تموم کردی مگه ؟

    منم تسلیت میگم بهتون

    ما رو نو عزاداری 9 ماهتون شریک بدونین

    پاسخ:
    تسلیت :(

    خوبه شما دل نسوزوندین خخخ

    پاسخ:
    من دل نسوزونم کی دل بسوزونه ؟

    سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنیددر ضمن می 

    :)))

    مگه شما هم مدرسه اید؟😛😁

    چرا اخه این مدرسه ایا طفلیو اذیت میکنید؟:))

    پاسخ:
    نه درسم تموم شده خخخخ برای دیگران گذاشتم

    مجبورین یاد اوری کنیننننن؟؟؟؟؟؟

    ممنون که تسلیت گفتین

    از اون پشت میگن برقارو خاموش کنین میخوان گریه کنن

    حالا همه بگو:تابستون کجایی دقیقا کجایی هق هق

    پاسخ:
    بله من باید بگم حواستون باشه
    البته مرض هم دارم خخخخخخخ

    نوشتن سوالای ریاضی

    نوشتن نکته های علوم

    کشیدن نقشه جغرافیا

    حفظ کردن شعرای فارسی

    و.......

    شروع همه این هارا پیشاپیش به همه دانش آموزان و دانشجویان تسلیت عرض میکنم مهرماه در راه استتتتتتتتتت

    پاسخ:
    خخخخخخخخ از همه بدترش شعر حفظ کردنه

    خدایا!

    خودم میدونم داری ایمانمو با مدرسه امتحان میکنی...ولی باور کن معلما و مدرسه نمیزارن بیایم نماز اول وقت اونم جماعت!...به جان خودم نباشه به جان قل مراد تقصیر ما نیس!...

    چرا بخاطر یه امتحان الهی کوچیک آخرتمونو خراب میکنی...چرا نماز اول وقتو ازمون میگیری؟...خدایا؟..خداییش چرا؟..

     

    (برگرفته از کتاب"راز و نیاز های عارفانه یک دانش آموز_کمی تا قسمتی کنکوری!_"...یکی ام یدا نمیشه بگه تو هر وقت تو خونه موندی و نماز اول وقت خوندی ... اون وخ بیا اینا رو بگو!...کتابشو هم یه دانش آموز نوشته...بیشتر ازین اصرار نکنید چون نمیخوام ریا بشه که انقد نویسنده خوبی ام!)

     

    :)

    پاسخ:
    کاری نداره موقع نماز از معلمت اجازه بگیر 

    خب مشکل همینه دیگه....مدرسه که زنگ نماز نمیزنه...معلما ام اجازه نمیدن!..

    من میمانم و استخرم!(ما که حوض نداریم ...بزار یکم لاف بزنیم!)

    پاسخ:
    چرا اجازه نمی دن ؟ برو اموزش و پرورش شکایت کن از اون معلم

    تو رو جان قل مراد گیر نده...بنده خدا گناه داره...فک کنم برا این موضوع زیادم گناه داره...

    اون بنده خدا درسش همیشه عقب بود!...

    من؟...من برم شکایت کنم؟...من آروم ترین...مظلوم ترین...مهربون ترین وحتا سربه زیرترین درمیان دانش آموزان بودم...ینی از در و دیوار مدرسه انتظار میره که برن شکایت کنن از من نه!...برخلاف اونچه که اینجا هستم...البته اینجا مهربون هستم!(خود خفن بین!)

    نهایتش زنگ تفریح میخونم دیگه!

    :)

    پاسخ:
    اینایی که گفتی مطمئنی خودتی ؟
    مواظب باش سقف نریزه 
    باشه زنگ تفریح بخون

    آره!...شکی درش نیست!

    نه بابا معماریش فوق العادس!

    :)

    پاسخ:
    تو معماریش شکی نیست تو اعتماد به نفس تو شک دارم

    نکنیییدددد...آقا نکنیییید...داغ دل مارو تازه نکنیییددد...:(((

    خخخ:)))))

    پاسخ:
    دارم بهتون اطلاع می دم حواستون باشه خوب
  • محمدصالح کامیاب
  • منم تسلیت می گم

    :(

    :(

    :(

    :(

    پاسخ:
    پاشو پاشو خودتو اماده کن برای صبح زود بیدار شدن

    نمیدونم چرا خوندن هر مطلب فانی روم اثر منفی میزاره.

    میدونی چرا چون من نتونستم درسمو کامل کنم چون باید کار میکردم خرج خونرو در میاوردم وقتی پد مادرم جدا شدن.

    یا مثلا هیچوقت حس دانشکاه رفتن و هم دانشگاهی داشتن و خوابگاه رفتنو درک نکردم با این که خیلی دوست داشتم.

    حیف

    پاسخ:
    معدرت که ناراحتت کردم

    خوب بود ولی دیگه اینقد بد نیست.

     

    پاسخ:
    پ درس خونی :)

    هیچ حسی ندارم... ینی چند روز پیش که خرید میکردم داشتم ولی الان نه، وقتی یاد درسا میوفتم تب میکنم

    گریههههه... آخه چرا انقدر زود گذشت، چی میشد مدسه سه ماه بود تابستون 9 ماه بعد کنکورم نبود همینجوری میرفتیم دانشگاه

    پاسخ:
    گریه نداره که مدرسه به این خوبی کلی دوست کلی تفریح سر به سر گزاشتن دبیر

    :)

    پاسخ:
    :)

    تا پارسال که خوب بود از امسال دیگه وقت خر زدنه

    پاسخ:
    امسالم خوبه سخت نگیر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی