:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خوشکل اخمو :)

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۴۰ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۰)

  • نگاه کوهستان
  • خوشبحال باباش

    پاسخ:
    اره خخخخخخخخخخ

    سلام

    اوخ اوخ قربون لپاشش😍 *-*

    پاسخ:
    فقط شکمش خخخخخخخ

    سلام 

    به قربون همون اخماش برم من ای کاش ش پدرش خخخخخ

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ ایشاالله توهم بابا بشی

    قلمبه بامزه:)

    پاسخ:
    خخخخ اره

    اشتبا میکنی من 13 نوه دارم 65 سال

    پاسخ:
    عهههه خدا حفظشون کنه :)
  • فاطمه ❤عشق کره
  • :)

    پاسخ:
    :)

    اینکه اخم نکرده...فقط داره نگا میکنه...

    ._.

    :)

    پاسخ:
    چرا یه کوچولو اخم کرده با اون شکمش خخخخ

    عزیییییزمممم😍

    من مُلدم براش😍

    لپااااش😍

    باب گاز گرفتنه😅😂😍

    پاسخ:
    گوناه داره بچه چیکارش داری

    چرا با این عکسا با روح و روان ملت بازب میکنین اخه؟ نمیگین یکی شاید دلش بخواد و نداشته باشه ؟:(((

    پاسخ:
    دلت می خواد ؟
    ایشاالله بچه دار بشی 
    مریض دارم دست خودم نیست
    تپل دوست داشتنی
    آخ که دلم میخواد اون لپاشو بکشم
    پاسخ:
    گوناه  داره بچه
    آخه لپاشو نگاه
    پاسخ:
    خخخخخ خو خوشکله نباید اذیتش کنی 
    دلم میخواد اذیتش کنم:(... باباشی؟؟D:
    پاسخ:
    گوناه داره 
    نوچ
    خو باشه نمیکنم
    من چه دختر خوبیم اصلا
    پاسخ:
    افرین :)

    چقدر چاق 😐

    پاسخ:
    خوشکله :)

    ایشالا... ایشالا :))

    پاسخ:
    دوس داریا خخخخ
  • ❤️pishul ❤️jikook❤️
  • وای خدا من تا اینو نخورم از اینجا جم نمی خورمممممممممم

    زود باشین بیارینش می خوام بخورمشششششششش

    کیوتتتتتتتتت تپله لعنتیوووووووووووووو

    من عاشقه بچه هایه تپل مثله اینم عررررررررررررررررررررررررررررررررررر *-*

    پاسخ:
    !!!!!! بچس گناه داره ادم خوار شدی ؟

    پس داره تمام تلاششو میکنه که بتونه از بالای لپاش و شکمش پدرشو ببینه!

    چقد گِرده این بچه!

    پاسخ:
    خخخ اره 
    بانمکه

    :)

    پاسخ:
    :)

    انگیزه من برا ادامه زندگی فقط داشتن یه بچه است و مادر شدن. همین :))

    حالا شدت دوست داشتنمو متوجه میشی؟

    پاسخ:
    ایشاالله زودتر ازدواج کنی :)

    عامووو کی ما رو میگیره! 

    هر چی خدا بخواد. :)

    پاسخ:
    می گیرن نگران نباش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی