:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

پسرا کلا مظلوم افریده شدن :(

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۵ ب.ظ

بیدار کردن دخترا توسط پدر

عزیزم،  عروسکم،  پاشو ببین خورشید خانم اومده بهت صبح به خیر بگه پاشو قربونت برم

 


بیدار کردن پسرا توسط پدر

لنگ ظهره
پاشو دیگه لندهور. 
مرده شور خرناستو ببره
خواب به خواب بری ان شاالله


به احترام مظلومیت پسرا، یک دقیقه سکوت😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۶)

  • 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
  • اصلا مضلوم که ننھ فراترش:/

     

    پاسخ:
    اره :(((((( 
    هیچکی دوسمون نداره
  • 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
  • :/

     

    پاسخ:
    :/

    😂😂😂😂😂

     

    پاسخ:
    مظلومیت ما خنده داره ؟

    نه مظلومیت شما خنده نداره 

    دارم تصور میکنم فردا اگر بابام بخواد داداشم مثل  من بیدار کنه چی میشه 

    خدایی خنده داره !!!! داداشم با یه من ریش و سبیل  بخواد بگن 

    عزیزم ، پسر گلم ، قند عسل پاشو آقا خورشید طلوع کرده 😂😂😂😂

    پاسخ:
    خخخخخخ مگه چی میشه ؟

    اخییییی😂😂😂

     

    به جاش مامانا یه پسرگلممم میگن هزارتا پسرگلم از دهنشون درمیاد😅😅

    مامانا هواتونو دارن دیگه الکی مظلوم نمایی نکنید😁

    پاسخ:
    ندارن مامانا طرفدار دخترشونن

    نخیرم اصن روایت داریم مامانا پسری هستن و پسرا مامانی😁😁

    پاسخ:
    این روایت اشتباهه من قبولش ندارم 

    این دیگه مشکل شماست خخخخخخ

     

    داریم میبینیم دیگه حقیقتهههههه🤣

    پاسخ:
    خخخخ نخیرشم اشتباه شماست 

    منم دارم می بینم

    باشه اصلا بالای شما پسرا مظلوم نیومده:))

    اصلا همین که روز پسر نداریم گواه این ماجراست😂😂🤣🤣

    پاسخ:
    اره خخخخخ جواب اخرت عالییی بود

    مظلومیت پسر رو از اینجا باید بفهمیم که ما روز خاصی نداریم :|

    پاسخ:
    خخخخ اره ولا هیچکی دوسمون نداره

    خخخ فرقی نداره چ پدر چ مادر یه مدله فقط مادرا کمی نرم تر اما با دفعات بیشتر میگن خخخ

    پاسخ:
    خخخخخ کلا بدبختیم

    دقت کردید همیشه میگن 

    خورشید خانم‌، خانم پروانه و... بعد به پسرا میگن آقا دزد آقا گرگه ....

    پسرا بسی مظلوم آفریده شدند 

    پاسخ:
    اره اره خخخخخ

    سلام

    یه صرب المثل الهی مار مظلوم نیش شون بزنه..یکی پسرا مظلوم اند یکی هیتلر

    پاسخ:
    سلام 
    انصافا در حق ما ظلم زباد میشه بعدش ما عقده ای میشیم فردا پس فردا میشیم هیتلر

    😂😂خب کی میگه تا لنگ ظهر بخوابین

    پاسخ:
    چی میشه مگه ؟

    😂😂😂

    چقد مظلوم نمایی میکنید آخه

    این سیاه نمایی ها تا به کی تا به کجا؟😂

    ماماناهم عشق پسرن هوا پسرا رو بیشتر دارن:/ 

    پاسخ:
    قبول ندارم دعوا که بشه مامان ها طرف دختران

    😁😁😁

    پاسخ:
    :)

    آخی انگار زخم خورده ایدا😅😂

    پاسخ:
    اره بابا ما پسرا کلا زخمی هستیم

    آخییی😯😂

    پاسخ:
    خخخخخخخ عادت کردیم دیگه 

    نمیدونم ولی فکر میکنم منم تا 2 بخوابم همچین رفتاری باهام میشه، باید یبار امتحانش کنم

    پاسخ:
    حالا کی گفته تا ساعت 2 برا بیدار کردن ما ساعت هشت هم می گن ظهره
  • نگاه کوهستان
  • تو خونه ی ما وقتی میخوان منو بیدار کنن بابام تلویزیون روشن میکنه مامان کولرو خاموش میکنه و گاهی با هماهنگی هردوش تا جواب بده به امید خدا:))))

    پاسخ:
    خخخخخخ تو از ماهم بدتره وضعت 

    پس دیگ خیلی مظلومین😂😂

    پاسخ:
    خیلیییییییی

    من توسط یه وجب بچه جیغ جیغو که هی میگه:ادی پاشو چای بخور بیدار میشم...

    خواهرمه...متاسفانه!(از لحاظ جیغ جیغو بودن گفتم متاسفانه وگرنه بعضی وقتا که به فکر نابود کردنش میوفتم خودمم از نبودش گریه میکنم...ینی دیگه آخر وجدان داری!)

    پاسخ:
    بچست دیگه خهخهه

    آره ... ولی از منم بیشتر میفهمه!

    یه سوال :خهخهه ینی چی؟

    پاسخ:
    یه نوع خندس

    0_0مدل جدیده؟...

    خب ...باشه!

    پاسخ:
    مدل ابوالفضلیه

    خوووووووبه!

    پاسخ:
    :)
  • نگاه کوهستان
  • گفتم فک نکنید اینا فقط برای شماست

    ما رو تو غمتون شریک بدونید:))))

     

    پاسخ:
    خخخخ 

  • گندم فراهانی
  • آره جون خودتون :))))

    پسر مظلومم‌مگر داریم :)) 

    پاسخ:
    ببین تو کامنت ها اثبات شده مظلوم بودنمون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی