:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

🔶چشم ها را باید شُست... جور دیگر باید دید...

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۲۷ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۹)

  • مجله اینترنتی لبخند
  • سلام رفیق مارو لینک نمیکنی تو سایتت؟

    عنوان:چت روم

    لینک:http://www.parsigap.com/

    بازم بهت سر میزنم لینک کرده باشی خوشحال میشم نکردی هم همین که خوندی نظرمو ممنونتم

  • نگاه کوهستان
  • :)))))

    اینا احتمالا مشهدی نبودن؟

    آخه توی شهر ما یه محله هایی مینویسن لعنت بر پدر و مادر کسی که در این مکان آشغال بریزد

    بع رفتیم مشهد دیدم نوشتن از اینکه در این مکان آشغال نمیریزید سپاسگذاریم یا مثلا رعایت نظافت محیط نشانه ی شخصیت شماست و وووو کلا دیدم جمله های دیگه ای هم هست... ما خبر نداشتیم بعدهااااا توی شهر خودمونم محله های اعیانی همچین حرکاتی دیدم که میخواستم برم در خونه شون بگم زیارت قبول کی از مشهد برگشتین؟

    پاسخ:
    نمی دونم

    بابا میخواد شماره دختر پسرا رو گیر بیاره برا پیشنهاد دوستی!

    منم چشامو شستم ...اتفاقن صدای بشقاب تمیزم میداد از بس سابیده بودمشون...ولی دیگه چشای من درست بشو نیستن!

    پاسخ:
    !!!!!
    نه بابا تو دیگه خیلی منفی بافی

    منفی باف؟...

    من دارم به روابط دوستانه فک میکنم...ها ننه فک کردی میگم دختر با پسر؟...

    نخیر!من منظورم دختر با دختر . پسر با پسر بود!

    منحرف جامعه !...خجالت بکش!

    پاسخ:
    خخخخخخ باشه ببخشید 

    :)

    الحمدلله ...یکی دیگه هم به صراط مستقیم هدایت شد...خب دیگه من کارم اینجا تموم شد...

    من برگردم آسمون پیش اسرافیل واینا!

    پاسخ:
    خدارا شکر :) دستت درد نکنه :) 
    کجا ؟

    معمولا  بعضیا از این کارا زیاد انجام میدن 

    دخترا هم....ساده 

    متاسفم برای هم جنس های خودم 

     

    پاسخ:
    فک نکنم فقط برا شماره باشه اخه اکثر راننده ها پسرن

    خواهش میکنم!

    به سوی  تختم...شبه دیگه باید خوابید!

    پاسخ:
    خخخخخخ

    اوه

    پاسخ:
    !!!1

    فکر نمیکردم هنوزم این آدما وجود داشته باشن

    پاسخ:
    چرا هنو کلییییی ادم خوب وجود داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی