:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

سوختن :(

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷ ب.ظ

ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺩﺍﻍ ﯾﮏ ﻋﺰﯾﺰ ﻧﯿﺴﺖ
ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﯾﮏ ﺭﻓﯿﻖ
ﻧﯿﺴﺖ
ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﯾﮏ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ
ﻧﯿﺴت....
.
.
.
.
.
.
ﺳﻮﺧﺘﻦ ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺁﺑﯽ
ﺷﯿﺮ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺍست ! :(

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۵)

من گفتم عاشق شدی رفت😂😂

پاسخ:
نه بابا خخخخخخ
  • ❤️pishul ❤️jikook❤️
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    کککککک نمی ری توروووووووووو 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    با این پستات ککک😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

     

    پاسخ:
    مگه چشه پستام به این قشنگی خخخخ


    😂😂😂😂😂😂

    + تا به حال تجربه نکردم 

    پاسخ:
    ایشاالله تجربه نخواهی کرد :)

    😂😂😂😂😂😂😂

    همچین اولش غمگینه ادم فکر میکنه چی میخواد بگه😂😂

    پاسخ:
    خخخخخخ خوب اخرشم غمگینه دیکه

    اخرش واسه کسی که اتفاق افتاده غمگینه واسه بقیه خنده داره😂😂🤣🤣🤣

    پاسخ:
    خخخخخ پ بخند :)

    خخخ میخواستم بگم عاشق شدی رفت که خرابش کردی خخخ

    پاسخ:
    چرا همه فکر می کنن عاشقم خخخخ

    عاشق شدیم رفت:)

    پاسخ:
    عاشقانه نبود که با دقت بخون

    چون همه یکی رو دارن همه و قفط یه استثا هست اونم منم خخخ این قانونه طبیعته انکار ناپزیره خخخ

    پاسخ:
    اخرش فسیل میشی میری خخهخخخخ

    خخخ فکر کنم اینو راس گفتی خخخ چون یه ساله دارم عزراییلو صدا میزنم اما هنوز پیداش نشده خخخ

    پاسخ:
    خوب میشی نگران نباش

    خخخ من عالیم ولی ط  ؟ شک دارم

    پاسخ:
    صبور باش 

     

    😂😂😂

    اولش خیلی باحالو رمانتیک بود😅😂

    پاسخ:
    خخخخ اخرشم باحاله 

    😂😂😂😂

    خیلی تلخه خیلییییی

    خدا نصیب گرگ بیابون نکنه😰

    پاسخ:
    اللهی امین 

    سوختن بیشتر به خاطر حرفهای یه دروغگو عه 

    تا ابد پشت دستت رو داغ می کنی و یادت می مونه

    پاسخ:
    :(

    سگ در سگ بهت عاشقی نمیاد ...من دیگه شناختمت...میدونستم یه کلکی تو کارته...

    بنابراین:ای کلک!

    پاسخ:
    خخخخخخ
  • 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
  • استیکر آبقورھ گرفتن،

     

    پاسخ:
    با گریه کردن که چیزی درست نمی شه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی