:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

تربیت بچه :)

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۷ ب.ظ

‏تربیت بچه ها تو خارج: 
پسرم اگر کسی اذیتت کرد تو سعی کن با شعور و شخصیت خودت بهش بفهمونی که کارش اشتباه بوده هرگز با کسی دعوا نکن 

تربیت بچه ها تو ایران: 
پخمه نباش یه جوری بزن صدای سگ بده 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۳)

😂😂
👌
پاسخ:
:)

:)))

پاسخ:
لبتون همیشه خندون :)
  • مهدی محمدی زنجان
  • :))))

     

    با سلام

     

    بسیار زیبا. وبلاگ ارزشمندی دارید.

     

    از وبلاگ ما هم بازدید کنید.

     

    ما رویکردی متفاوت و هنرمندانه به گردشگری داریم و هر روز مطالب متنوعی ارایه می دهیم.

     

    اگر مایل باشید یکدیگر را فالو کنیم و یا تبادل لینک کنیم.

     

    با تشکر

  • نیک برکارد
  • :))

    پاسخ:
    مچکرم از همراهیتون :)

    خدای من😅

    پاسخ:
    چی شده ؟
  • حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
  • لااااااایک

    پاسخ:
    سپاس :)
  • فاطمه ❤عشق کره
  • زیبا بود

    پاسخ:
    خنده دار نبود ؟

    من مخالف !!!!

    من سریالی آمریکا یی دیدم که پسر زد زیر گوش پسرش چرا از دوستش کتک خورده!!!!

    پاسخ:
    سریال با واقعیت فرق داره خوب

    فیلم هندیه مگه  خخخ

    پاسخ:
    خخخخخ کلا ما ایرانی ها فیلم هندی زیاد می بینیم :)

    خخخ من با فیلم هندی مخالفم خخخ اما تا دلت بخواد امریکارو زیر رو کردم خخخ

    پاسخ:
    خخخخخ من هیچکدوم و نمی بینم

    خخخ نگنه میشینی شکرستون میبینی ؟ خخخ

    پاسخ:
    اتفاقا جز کارتنای مورد علاقمه خخخخخ 
    من کلا فیلم زیاد نگاه نمی کنم

    خخخ منم اگه از کامپیوتر جدا بشم فقط میبینم خخخ

    پاسخ:
    همون بچسب یه کامپیوترت

    خخخ یه روز نبود کامپیوتر مساوری با اومدن شما به بالاسر قبر بنده خخخ که توش نوشته شده چ گویم ز درده جهانی که نیست خخخ شما هم میگین ای بابا تو قبرم یه ج نمیشینه ها خخخ

    پاسخ:
    خدا نکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی