:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

قرمه سبزی :)

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳ ق.ظ

‏شاید باور نکنید ولی رو لباسش دستور پخت قورمه سبزیه :)

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

واااا😳😳😳

 

فکر کنم زیادی عاشق قورمه سبزیه😂😂

پاسخ:
هخخخخخخ حتما

عجیبه...

پاسخ:
چرا ؟ خخخخ

خخخ یکی به این بیچاهر قرمه سبزی بده خو نگا چطوری داره نگا میکنه خخخ

پاسخ:
خخخخخ خو بره رستوران بخره مگه نداره

اخه ببین چطوری داره نگا میکنه خخخ میترسم نرسیده به رستوران تلف شه بچه خخخ

پاسخ:
منم اگه بخوام تا بهش برسم و قرمه سبزی برسونم بهش کلییییی طول می کشه

این بدبخت رو الان تمام اینترنت دارن مسخرش می کنن!

بابا رحم کنین به ملت هر جا می رم عکسش هست (اینستا / تلگرام / اینجا / ...)

خب فقط یه لحظه خودتونو بذارین جای اون آدم ! چه حالی پیدا می کنین؟!؟

پاسخ:
من باشم خوشحال میشم که معروف شدم :) یه پیج اینستا می زنم کلی تبلیغ می کنم و درامد کسب می کنم

آخه طریقه پخت غذا متن چاپی لباس !

پاسخ:
نمی دونم فعلا که شده خخخخ

این داستان: ارادت زیاد از حد به ادبیات...

پاسخ:
خیلییییی خوب گفتی ممنون :)

خواهش!

من متعلق به همه ام!

پاسخ:
خخخخخ
خدارا شکر

والا ... وگرنه بدون من چیکار میکردین؟

پاسخ:
هیچی خاک روی سرمون می ریختیم :)

اِ...؟

چه کارا میکنن مردم...خب حالا اگه بگم دارم میرم چی؟

 

پاسخ:
کجا !!!!!!

به سوی تختم!

پاسخ:
اها باشه شب بخیر خوب بخوابی 

مرسی ...همچنین!

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی