:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

پسر خوب :)

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۲۲ ب.ظ

من اینقد پسر خوبیم که توی دوران مدرسه دم بوفه وایمیسادم به سال پایینیا کمک میکردم سریع تر ساندویچشون تموم بشه:))

  • 00:00 :.

نظرات  (۸)

  • M💜SH ^^jikook5813
  • 😂😂😂

    پاسخ:
    خیلی گلم نه ؟
  • M💜SH ^^jikook5813
  • اره از گل بودن تا نداری....😂😂😂

    پاسخ:
    داشتم کمکشون می کردم :)
  • M💜SH ^^jikook5813
  • خوب کاری می کردی منم جا تو بودم کمک می کردم بهشون ککککککک

     

    پاسخ:
    افرین :)

    چه پسر خوبی بودی ما خبر نداشتیم😂😂

    پاسخ:
    هیییییی رورگار هیچکی قدر من و نمی دونه من دارم حروم میشم

    متاسفانه اونا از نیت خیر شما خبر نداشتن !

    پاسخ:
    هییییییی هیچکی قدر من و نمی دونه

    منم از اون دسته ای هستم که به کمک احتیاج داشتم!

    ممنون از کمک های بی دریغ شما وهمکارانتون!

    پاسخ:
    خواهش خواهش :)))))

    ._.

    خووووووبه!

    پاسخ:
    :))) 

    😂😂😂😂

    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی