:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اعتراف :))

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ق.ظ

داداشم بچه بود...


بهش میگفتم شبا یه 2هزارتومانی بزار زیر بالشت...

صبح که پا میشی می بینی جاش یه دونه شکلات هست...



 

 اینجوری نگام نکنین

 بالاخره زندگی خرج داره...

  • 00:00 :.

نظرات  (۵)

  • محسن رحمانی
  • بدجنس بچه گیر اوردی:دی
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ دو طرف معامله خیلیم راضی بودن
    سلام
    فکر میکردم داداش های من بد جنس هستند.شما دست کمی از اون ها نداشتید..
    پاسخ:
    کدوم بدجنسی !!!!!!!!!!!!!!!!!
    خیلیم داداش گلی بودم دوست داشت خوب
  • 😂مهسا😂 اا
  • :/
    پاسخ:
    چی شده ؟
  • پریسا سادات ..
  • خخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخ
  • پرتو کیانی
  • بیچاره داداشتون...
    خخخخ:))))
    پاسخ:
    اتفاقا الان احساس می کنم ضرر کردم من

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی