:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مرد فقط ایشون خخخخخ

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۱۰ ب.ظ


  • 00:00 :.

نظرات  (۹)

سلام
هم شما و هم ایشون بایستی دار زد
پاسخ:
سلام
من و چرا اخه خخخخخخ
نچ نچ نچ :|
پاسخ:
مرده دیگه خخخخخخخخ
  • سرباز مهدی(عج)
  • فکر کنم این آقا از نسل ناصرالدین شاهه خخخخ
    پاسخ:
    شاید خوشم اومد ازطرز فکرت :)
  • اِدْموند ...
  • بی بینمش میزنمش که صدای ....(خودتون پرکنید جاخالی رو)بده
    پاسخ:
    سگ فک کنم
  • ناصر دوستعلی
  • :))
    پاسخ:
    دلت می خواد داداش خخخخخخ بد خندیدی
    سلام
    شما چون دارید.تروبج میدید..
    پاسخ:
    پ پاک می کنم فقط شوخی بود
  • اِدْموند ...
  • آره دقیقا 
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ
  • ناصر دوستعلی
  • نه بابا
    دلم نخواست

    به جرئت طرف خنده‌م گرفت و اوضاعش
    خنده‌ی تلخ غم‌انگیزتر از گریه

    یه همچین‌چیزایی

    :)
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ جرئت نمی خواد که دل و بزن به دریا و برو جلو
    سلام
    نه تو رو خدا بیاید جدی بگید.اون موقع بیاید به تیربار بست تون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی