:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مارو اینجوری مدرسه می بردن خخخخخخخخ

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵ ب.ظ


  • 00:00 :.

نظرات  (۱۱)

واقعا
پاسخ:
هییییی رورگار خخخخخ 
😂😂
پاسخ:
اعصاب معصاب نداشتن
فکر کنم شما درس خون نبودین 😁
پاسخ:
خخخخخخ چرا من عاشق درس و کتاب بودم مشکل اینجا بود که کتابا من و دوس نداشتن
  • وارونا Varuna
  • وای اره خصوصا وقتایی که شیفت بعدازظهر بودیم .
    پاسخ:
    خخخخخخ چقدر خوبه ادم یکیو پیدا می کنه مثل خودشه خخخخ
  • Bکمـپلــ ـکس ؛)
  • نه منو بغل میکردن😃
    پاسخ:
    هیییی روزگار چه تبعیضی ....
  • Bکمـپلــ ـکس ؛)
  • البته بعدم حالموجامیاوردن🙄
    پاسخ:
    اخ اخ اخ اخ ارامش قبل طوفان بوده پس
    سالم نمیرسیدید مدرسه پس😂
    پاسخ:
    چرا خداراشکر فقط زیادی خسته بودم
    خخخخ،من که همچین چیزیو تجربه نکردم آخه دهه70به بالام:))
    پاسخ:
    منم خوب هفتاد به بالام خوش بحالت 
    😂😂😂😂😂😂😂😂

    عجب

    دوره ما که اینجور نبود


    پاسخ:
    خوش بحالتون 
  • آقای برادر
  • من با هلکوپتر شخصیم میرفتم مدرسه:))))
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ برو خالی بند
  • 💟عکس کده💟
  • ===============
    چند روز بود پاسخ نمیدادی

    خوشحالم برگشتی
    ===============
    پاسخ:
    اره چند وقتی نبودم پستا روی تایم بود
    باعث افتخاره کار شما دوستان خوب باشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی