:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

پشت صحنه عکسای اینستایی :)

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۴ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۰)

کجا بودی عزیزم این چندروز😂

نمیگی نگرانت میشم😂😐

پاسخ:
هستیم این دور و اطراف:)
دیدم چقدر کامنت دادی ( خیلی ریز تیکه انداختم ) :)
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • خخخ

    پاسخ:
    ممنون :)
  • خفیکات هستم
  • 🧙‍♂️

    پاسخ:
    چرا خالی ؟!!!!

    عجب...

    پاسخ:
    بله اینجوریاست :)

    خدا لعنتت نکنه🤣

    پاسخ:
    اللهی امین :)

    خندیدیم😁😁😁😁😁

    پاسخ:
    بیشتر بخند :)
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • :) 

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    باحال بود :)

    پاسخ:
    ممنون :)
  • гεყհձռεհ 📷🌸
  • 😑😑😑😑😑😑😑

    پاسخ:
    فک کنم توهم از این عکسا می زاری :)

    هاها XD 

    دقیقا همینه :)))

    پاسخ:
    خخخخخخ بسوزه پدر تجربه

    اره دیگه همینجوریاس واقعنی😂😂😂😂

    پاسخ:
    تو بدجور باتجربه ای :)

    چ باحااالللههه:)

    پاسخ:
    زرنگه دیگه
  • هانیه 🤷‍♀️
  • خلاقیت 😏

    پاسخ:
    اره هخخخ

    عه وا چرا شایعه پراکنی میکنی 😂

    نشدددددا😂😂😂

    والا من همیشه همان مظلوم بودم و هستم

    تامام تامام😂😂😂

    پاسخ:
    خخخخخ تو مظلوم !!!!! 

    من از مظلوم های بیان از طرف ایشون عذرخواهی می کنم

    عی بابا بازم شروع کردی به تخریب کردن من بیچاره

    والا همه که مثله شوما شروشیطون نیستن ایششش

    من مظلومم والا آوازه مظلومیتم همه جا پیچیده😂😂😂

    پاسخ:
    فک کنم اوازشو فقط خودت شنیدی خخخخ

    ببین همچنان داری مقاومت میکنی در برابر مظلومیت من بیچاره 😂😂😂

    پاسخ:
    حالا چرا انقدر اصرار داری که مظلومی ؟
    مظلوم به یکی مثل من می گن که گلم و ساکت یه جا میشینم

    واااا تو گلی و ساکت؟؟؟؟تو مظلومی؟؟؟چرا انقدر حسودی؟من از اول مظلوم بودم کلا معرف شدم به مظلومی جدیدا شنیدم میخوان تو گینس منو به عنوان مظلومترین ثبت کنن 😂😂😂😂

    پاسخ:
    خدایا به خودت می سپارمش :)

    😂😂😂

    پاسخ:
    داری خوب میشی :)

    من خوب بووووودممممم ولی کو چشم بینااااا ک خوبیا و مظلومیتا منا ببینه

    هعی هعی دلم خووونه 😂😂😂😂

    پاسخ:
    0_o تو از بیماری اعتماد به نفس زیادی رنج میبری 
  • سعید حیاتی
  • تازه این که چیزی نیست!

    پاسخ:
    تو بدترشو سراغ داری ؟ خخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی