:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ابراز علاقه

پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

برای ابراز علاقه

خودتان پیش قدم شوید!

باور کنید لذت بخش ترین کار دنیاست

اینکه به او که دوستش داری

از احساس درونت بگویی و به او بفهمانی که زندگی با حضور او زیباست

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۰)

بله 
خبریه ؟:)
ما که غریبه نیستیم :)
پاسخ:
نه بابا چه خبری اگه بود که می گفتم :)
اینارو واسه بجه های عاشق گزاشتم
مباک باشه
پاسخ:
چی مبارک باشه خخخخخخ با یه پست دقیقه شوهرمون دادین رفت :)
سلام امان از دست این بانو😊
البته بانو حق داره خبریه..مثل اینکه...
پاسخ:
نه همش شایعست تکذیب می کنم
بچه ها همه بگید مبارکه 😁😁
پاسخ:
0-o
مشکل اینجاس یه پست دو پست نیست که میزاری اینجا از این مدلا
خبریه،نگو نه که دروغه
پاسخ:
اگه خبری بود که می گفتم باور کنید خبری نیست :)
پیروی سخنان بانوی بهار:
مباااااااااارکه مباررررررک
عروس چه قد قشنگه
دوماد چه قد خوشتیپه
دس دسد دس ،محکم تر دس بزنید
پاسخ:
یا حضرت عباس فک کنم بدجور از دستن سیر شدین :)
باشه ما باور کردیم، شیرینتم واس خودت:|
پاسخ:
شیرینی می خواین بهتون میدم شایعه چرا درست می کنید خخخخخ
مبارکه مبارک 😁😁
پاسخ:
خخخخخخخخخح
قشنگه، ولی آدم میترسه!
پاسخ:
چرا ترس ؟
ترس ازینکه قبول نکنه و نمیدونم اینجور حرفا! که تازه رونده بشه از ادم و یه برداشت اشتباهی بکنه ازینکه در برهه اول ابراز علاقه شده! نه؟
پاسخ:
چرا کسی که دوسش دارین ابراز علاقه شمارو قبول نکنه !!!!!
نمیدونم خب امکان هرچیزی هست! و ممکنه اون فضایی که الان بینمون هست از بین بره و بدتر بشه!
پاسخ:
نه ابنجوری نیست کسی که شمارو دوست داره حتما ابراز علاقه شما رو قبول می کنه :)
خب من از کجا بدونم که دوستم داره! الان ما یه رابطه ی خیلیییییییییییی معمولی داریم و من تو روزای هفته میبینمش و خیلی با لبخند و اینا سلام میکنیم و نهایتا راجب یه سری موضوعات مشترک حرف میزنیم! ولی مساله اینه که اگه من برم یهو بهش بگم دوستش دارم یهو مساله خیلی عجیب غریب میشه انگار! با اینکه یحتمل اون عادت داره به این قضیه ولی خب نمیدونم! من مث بقیه کسایی که بهش گفتن دوستش دارن نیستم!
پاسخ:
اها شما یه مرحله عقبین :)
بهش چیزی نگین باید اون پا پیش بزاره بزار نازتون و یه کمی بکشه :)
وا عجبا! آقا، اگه جنسیتارو متفاوت درنظر گرفتین بدونین که اشتباه کردین :دی 
ادوایس ِ بعدی :)
پاسخ:
مگه پسری ؟
نه دوتامون دختریم :| 
پاسخ:
چرا فک کردی من دخترم خخخخخخخخخخخخ
من اسمم ابوالفضله تو توضیحات نوشتم

ای بابا :| منظورم اینه که من و کسی که دوستش دارم دوتامون دختریم!
ولی جدن تا قبل اینکه توضیحات رو بخونم فکر میکردم دختری :دی

پاسخ:
اها دوهزاریم کجه ببخشید شرمنده
 یه گل براش بخر کلی ذوق می کنه:)
اصلا اخلاقش ازین مدلایی نیست که با گل و اینجور چیزا ذوق کنه و کلا آدم ِ متفاوتیه واسه همینه که من اینقدر نمیدونم چیکار کنم و میترسم :( :)
پاسخ:
نه بابا خودشو داره می زنه به اون راه دخترا همشون گل دوس دارن
حتما تو زندگیش به یه مشکل بزرگ بر خورده که سعی می کنه احساسشو مخفی کنه

خب ببین، تو داری همه رو یه مدل میبینی! من خودم خیلی آدم ِ گل دوستی نیستم و کادو و این مدل چیزا برام اهمیتی ندارن و اگه کسی باهام دوسته ترجیح میدم بهم چیزی نده و یه مدل ِ دیگه تبریک بگه! پس میتونیم بگیم که اونم فرق داره. من فقط نمیدونم چجوری بهش بگم دوستش دارم و مساله اینه که یه گل کافی نیست و حتی خیلی هم عجیب غریب به نظرم میاد!
پاسخ:
نمی دونم فک کنم بهتره از دخترا بپرسی :)
thanks for your time ;)
پاسخ:
خواهش
ببخشید نتونستم کمکتون کنم :)
نه بابا! :دی این بحث طولانی رو من با همه داشتم فکر کنم عادتمه دیگه قانع نشم :| تقریبا از عید تا الان! :|
نه بابا! :دی این بحث طولانی رو من با همه داشتم فکر کنم عادتمه دیگه قانع نشم :| تقریبا از عید تا الان! :|
پاسخ:
خسته نباشی :)
پشتکار عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی