:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ماهی اسکل

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۸ ب.ظ

‏چجوری ماهی هوش انسان رو زیاد میکنه‌؟ 


این که خودش انقد اسکله 
یه کرم وصل به قلاب میبینه 


متوجه مشکوک بودن قضیه نمیشه 


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۴)

:/

پاسخ:
چیه خخخخخ

تا حالا اینجوری قانع نشده بودم خخخ :/

پاسخ:
خوبه پس :)))

😐👍✌

پاسخ:
:)

😐👍✌

/:

پاسخ:
چی شده ؟

😂

پاسخ:
لبت خندون :)
  • سعید حیاتی
  • شما ها نمیدونید

    روغن قرچک اونقدر خاصیت داره که اگه میدونستید اصلا ولش نمیکردین

    تازه نمیدونید که گل گاو زبان اونقدر خوبه که گاو هم میخوره شون . گاو به این با شغوری

    وسط غذا هم آب نخورین وگرنه افقی میشین

    اینا تمام توصیه های طب سنتی بود که بلد بودم . فاز این مامانا چیه که طب سنتی رو هم تحریف میکنن ؟

    پاسخ:
    احسنت من به تو افتخار می کنم

    بعد تازه اینقدم اصرار میکنن بخورید

    -__-

    (به دلیل نفرتم از ماهی اینو میگم) 

    پاسخ:
    ماهی که خوبه !!!!!
    درسته که اسکوله ولی گوشتش خوشمزس
  • 𖨥تینکـ ـربلـ
  • کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره 😂

    پاسخ:
    خخخخخ ولا

    ابوالفضل کرونا گرفتم 😭

    مواظب خودت باش 

    پاسخ:
    واقعا !!!!
    چرا مواظب نبودی ؟
    دعا می کنم برات 
    من و از حالت با خبر کن لطفا

    وای نه اصلا :(

    پاسخ:
    هر کسی سلیقه ای داره خوب

    بله بله 

    پاسخ:
    :)

    به نکته مهمی اشاره کردین🤔

    پاسخ:
    :)

    هیچی یک هفته بستری بودم بیمارستان با اکسیژن، الان چندروزی هست مرخص شدم، خوبم. 

    تو مراقب باش خیلی.. 

    پاسخ:
    خداراشکر بهتر شدی :)
    باشه ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی