:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

سنجش دمای چایی

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷ ق.ظ

اعتراف میکنم هنوزم برای سنجش دمای چایی 

از انگشت اشاره ام استفاده میکنم! و در ضمن تا تمامی فنجان ها رو تست نکنم و مطمئن نشم که همشون داغ هستن عمرا واسه مهمونا نمی برم … 😌😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

من دیگه عمرا از دست شما چایی بخورم 😂😂

پاسخ:
بد کاری می کنم به فکرتونم !!!
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخ 

     

    شست پاهم خوبه اگه از کفش فوتبالی بیرون اومده که دیگه عالیه :دی

    پاسخ:
    0-0 یه خورده بهداشت داشته باش
  • محسن رحمانی
  • نه که حالاتو خیلی بهداشتی عمل کردی 

    پاسخ:
    بله که رعایت کرم دستمو شستم
  • کریمه کریمی
  • یاخدااااا

    پاسخ:
    چیه ؟!!!! بدکاری می کنم نمی خوام چایی سرد بخورین بعد بهتون بر بخوره

    انگشت پاها هم هس😂😂

    پاسخ:
    :((( بهداشت و رعایت کن
  • abdolnabi solimani
  • خوشبختانه من چایی سرد می خورم به همه توصیه میکنم چای سرد بنوشید خخخخخ

    پاسخ:
    نه خوب زشته چایی سرد جلوتون بزارم

    :|

    پاسخ:
    به نکات مثبتش فکر کن 
    من به فکر شماهام که پذیرایی درستی از شماها به عمل بیاد

    اونجوری نمیشه یه چنتا تف بنداز روش بگو خامه ردشونو گذاشتم😒😒😒✌

    پاسخ:
    نه اینجوری زشته

    اونجوری نمیشه یه چنتا تف بنداز روش بگو خامه روشونو گذاشتم😒😒😒✌

  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • به به پسر تربیت کردم دسته گل

    افنررر

    همین فرمون رو برو دماغ خخ

    پاسخ:
    خیلیم روش خوبیه تست کردم جواب داده

    سلام.

    خخخ.

    پاسخ:
    سلام :)

    شما خیلی خوبید😊

    پاسخ:
    ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی