:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اثبات اثرات خنده

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۸ ب.ظ

دانشمندان برای اثبات اثرات خنده بر انسان خون بیمارانی که دچار افسردگی بودند را به ۶ خوکچه هندی تزریق کردند؛ پس از ۱۸ ساعت همه مردند 


سپس خون یک گروه از جوانان شاد را به ۶ خوکچه دیگر تزریق کردند و در کمال تعجب آنها نیز پس از ۱۸ ساعت مردن.
و تازه فهمیدن خون انسان به خوکچه ها نمیخوره

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۳)

خخخخخ

پاسخ:
لبت خندون :)
  • کریمه کریمی
  • باحال بود😀

    پاسخ:
    ممنون :)

    😂😐

    پاسخ:
    :))))

    شت😂

    پاسخ:
    :)))

    😂😂

    پاسخ:
    ممنون از همراهیت

    اصن تعجبی نداره چرا هنو واکسن کرونا ب دستمون نرسیده 😂

    پاسخ:
    خخخخخ درست میشه نگران نباش
  • 𖨥تینکـ ـربلـ
  • فکر نمیکردم اینجوری تموم شه 😂😂

    پاسخ:
    خخخخ خیلی دوس داشتم علمی باشه ولی خوب نشد 
  • نویسنده آشنا
  • 😂😂

    پاسخ:
    :)

    😂 😄 😅

    پاسخ:
    پروف نو مبارک

    این دفعه واقعا رو دست خوردم !!!!

    😂😂

    پاسخ:
    من خیلیییی سعی و تلاش کردم علمی باشه ولی نشد :))))
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • :))

     

    پاسخ:
    لبت خندون :)
  • دایی مشتی
  • سلام

    کمرم شکست

    ولی خیلی باحال بود

    پاسخ:
    عه چرا ؟!!!!! بیا خودم درستش می کنم برات

    مرسی ممنون

    خودم درستش کردم

    ولی یکم شبیه این ( 🙆🏻‍♀️ ) استیکر واتساپ شده 😄 😅

    پاسخ:
    خخخخخخ قشنگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی