:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اخرین کتابی که خوندی چی بود ؟

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۳ ق.ظ

‏رفتم مصاحبه 
یارو پرسید موضوع آخرین کتابی که خوندی چی بوده ؟
گفتم درباره یه پسری بود که بخاطر کسب علم و دانش حتی روزای تعطیلم میرفت مدرسه

گفت چه جالب اسمش چیه ؟

گفتم حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت

فک کنم چون نخونده بودش زنگ زد حراست بیان بندازنم بیرون

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۱)

  • سعید حیاتی
  • خخخ

    وقت بخیر . میشه لطفا اگر براتون زحمتی نیست به این کانال برید و پست شماره #55 شو لایک کنید ؟

    https://t.me/joinchat/AAAAAFgW8fbJO6gyGIpYYA

    ممنون میشم 😊

    پاسخ:
    باشه :)

    خب باید کتابی رو میگفت که در حد شعور اون بنده خدا باشه 

    خب درک نکرده دیگه 😂

    پاسخ:
    اره بابا اصلا درک و شعور نداشت

    سلام‌..

    😊

    پاسخ:
    سلام
    :)

    😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    لبت خندون :)
  • abdolnabi solimani
  • سلام جالب بود ممنونم موفق باشید.

    پاسخ:
    سلام ممنون

    /:

    :)

    :/

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    :|

    پاسخ:
    بخند لطفا :)

    خخخ

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    اصلن این پست خنده دار نبود 

    به چی بخندم خب ؟

    پاسخ:
    جالب بود :/

    نه خوب بود 

    من خندم نگرفت خب :(

    پاسخ:
    تموم تلاشمو می کنم پستای شادتری بزارم :)

    حتما تلاش کنید

    شما هستین و بیان .... 😁

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی