:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

:)

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۹ ب.ظ

تولدم مبارک :)

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۴۴)

تولدتون یه دنیا مبارک:)))

ایشالا به تک تک ارزوهاتون برسید🌸

🎂🎈

پاسخ:
ممنون :)))))))
ایشاالله دوهزار ساله بشم :)
  • عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )
  • اخههههههههه

    گوگولیِ مننننننن

    تولدت مبارک

    پاسخ:
    ممنون :)))))))
    دوهزار ساله بشم :)

    ❤Happy birthday to you

    دو هزار ساله بشی :)

    پاسخ:
    ممنون :)
    بچه ها یاد بگیرین فقط دنیا خانوم تولد من و یادش بود 
    بی معرفتا خخخخخخخ

    😆😂😉

    ایشالله سال بعدی هم حتما تبریک میگم❤

    پاسخ:
    دیگه حسابی من و شرمنده می کنی پس 
    امسال اشکال نداره سال بعد سعی کن کادو بیاری زشته دست خالی خخخخه
    تاریخ تولد خودت کیه ؟
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    تولدت مبارک اقا ابوالفضل گل:)

    حالت چطوره؟

    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
    خوبم خداراشکر 
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • مبارکه^^

    پاسخ:
    ممنون :))))
    ایشاالله دوهزار ساله بشم
  • قدرت، چیزی که به دنبالش هستید
  • تولدت مبارک✨🎉🎊🎉🎇🎇

    پاسخ:
    سپاس :)
  • محسن رحمانی
  • سلام تولدت مبارک دادا.

    پاسخ:
    سلام
    تو تا الان یه پونصدهزارتومن و یه کادو تولد بدهکاریا حواسم هست
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • تولدت مباااااااارکککک❤💜🌹💓💗💝💚❤💝💛

    پاسخ:
    ممنون :) 

    ایشاالله عروسیت جبران کنم
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • خدایااااااا چرا تمام شماها به فکر عروس کردن منییین ؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    باشه دومادت می کنیم دوس داری :))))
    کادو تولد نیاوردی ؟
  • محسن رحمانی
  • عه مگه تو کادو دادی که من بدم:دی

    پاسخ:
    تولدت کیه بگو برات می خرم

    خوب نیس ادم کینه ای باشه ها
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • نه اخه کی خواس عروس شه که شماها گیر دادین 

    -_-

    چرا چرا :))

    💝💌💖🛍🎁👕👖

    پاسخ:
    اخر که باید شوهرت بدیم زودتر بهتر
  • | پرتقال آبی |
  • تولدتون مبارک 🎂🎂🎂

    پاسخ:
    ممنون :))))))
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • تولد تولد تولدت مبارک :) 🎂🎉🎊

    پاسخ:
    کادو تولد نیاوردی ؟ انتظارات از شما بالاس

    تولدتون مبارک 🎉🎉🎊🎊🎆🎆🎇🎇🎈🎈🎁🎁🎀🎀🎄🎄🌺🌺🌸🌸🌹🌹🌷🌷💐💐🎂🎂🍩🍩🍨🍨🍧🍧🍦🍦🍰🍰🧁🧁🥧🥧🍫🍫🍬🍬🍭🍭🍮🍮

    ایشالا دو هزار ساله شید 😍😍🥰🥰❤️❤️

    پاسخ:
    ممنون ممنون :)))))

    تولدت مبارک با یه عالم آرزوهای خوب♡

    پاسخ:
    دستت درد نکنه :)

    اگر دیدمت حتما!😊

    اگر ندیدم هم آدرس بده با اسنپ باکس بفرستم😂

    تاریخ تولد خودم 14 مرداده😊

     فردا😂

    پاسخ:
    ادرس می دم :) بفرست 
    شناسنامت و ببینم

    با یه روز تاخیر مبارکککک باشههههه🎉

    پاسخ:
    دستت درد نکنه :)))

    سلامممم

    تولدتون مبارکککک باشه ☺ ⚘ ( البته با تاخیر 🙁 )

    انشالله به همه آرزوهاتون برسین و اینکه ، براتون آرزوهای خوب خوب می کنم 😊  ☺ 🙂

    یوووو 😝 😐 😶

    پاسخ:
    سلام ممنون :)
    کادو فک کنم یادت رفت بدی

    تولدت مبارک

    آرزو می کنم به تمام آرزوهات برسی

    پاسخ:
    ممنون ممنون :))))
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • خب منکه نمیدونستم تولدته وگرنه واست کادو میگرفتم 😀

    ایشالا سال بعد :دی

    پاسخ:
    خوب الان بگیر الانکه می دونی

    به به مبارک باشه گوگولی من😍

    پاسخ:
    ممنون :)))
    کادو تولد چرا یادتون میره ؟!!!

    یادم نیست کجا گذاشتم شناسنامه م رو😂

    پاسخ:
    خوب هر وقت اوردی کادو بهت می دم :)

    چون میخواستی خدافظی کنی از کادو خبری نیست :دی

    پاسخ:
    :((((( اصلا میرم
  • shinya an otaku and army
  • مبارکهههههههههههه

    پاسخ:
    ممنون :))))

    من خبر نداشتم تولدتون هست ، پس کادویی آماده نکردم 😂 😄 😅 😝 😐 😶

    خخخخ هههه 😂 😄 😅

    پاسخ:
    الان اماده کن خوب

    تولدت مبارک استاددددددددددددددددد😲🌹🌹🌹

    دروغگو-_-

    پاسخ:
    ممنون ممنون 
    کادوت کو ؟

    تولد داریم چه تولدی مبارک مبارک🌹🌹🌹

    پاسخ:
    ممنون :)

    کادوم با دروغی ک گفتی

    یر به یر میشه

    استاذذذذذد-_-

    پاسخ:
    کدوم دروغ ؟

    همان دروغی ک گفتی میری

    هستی ک-_-

    پاسخ:
    خواستم برم دوستان اصرار کردن موندم
    کادو ندی ناراحت می شم

    اع....عجب...دوستان!

    برو از دوستان کادوتو بگیر

    پاسخ:
    ای خسیس خخخخخ

    مبارکااااااااااااا

     

    من کیک می خوام...

    کد پستی بدم ؟

    پاسخ:
    ممنون
    من کد پستی می دم تو اول کادوی من و بفرست بی زحمت

    امیدوارم تمام آرزوها و رویاهای روز تولدت به حقیقت بپیوندد.

    I hope all your birthday dreams and wishes come true.

    پاسخ:
    ممنونم داداش :)

    کادو نمی خواد.😊

    مثل خودم یه تبریک بگی کافیه و کلی ارزش داره :)

    پاسخ:
    الان کادوی تو چی شد اخر ؟

    خبببب

    این کادو هستتتت ، بفرمایین * ملیکا لینک را در دستانش گذاشته و منتظر است تا آقا ابلفضل لینک را از دستانش بردارد 😂 😄 😅 *

    http://goo.gl/gvBhCN

    خودم می تونستم عکسی چیزی درست کنم ولی همه ی برنامه های ویرایش عکس و اینامو پاک کردم 🙁 😕 

    یک برنامه دارم که هنوز نصبش نکردم ، هر وقت نصبش کردم و کار باهاشو یاد گرفتم ، شاید یک چیزی براتون درست بکنمممم ☺

    پاسخ:
    0-0 من کادو مادی دوس دارم

    😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶 😶

    پاسخ:
    کادو چی شد ؟

    آقا تو که آدرس رو نمیگی!

    خب منم دیگه چرا کادو بگیرم؟واسه کی بگیرم اصلا؟

    پاسخ:
    بابل / بلوار امام رضا / فرهنگ شهر / کوچه زنبق 4 
    منتظرم :))))))

    آخیییییییییی مبارکههههههههههه

    پاسخ:
    حالا چرا اخی ؟!!!
    ممنون :)))))
    کادو تولد خیلی دوس دارم :)

    حیف که خارج از تهرانی وگرنه با اسنپ باکس می فرستادم😂

    تولدم رو تبریک نگفتیااا😕

    بی معرفت😑

    پاسخ:
    جدی گفتی تاریخ تولدتو ؟
    با پست بفرست
    تولدت مبارک ایشاالله دوهزار ساله بشی

    معلومه که جدی گفتم!😐

    دیگه گذشت مزه نمیده😂

    مچکرم😙

    پاسخ:
    :)

    مبارکت با کلی تاخیر🤣

    ایشالا به همه ارزوهات برسی

    پاسخ:
    ممنون :))))
    کادو بخر برام

    حاجی تولدت مبارک بعدا بعد :)

    پاسخ:
    ممنون یادت باشه امسال برام کادو بخریا :)

    تاریخ دقیقشو اینجا بهم بگو ، آدرستو هم بفرس تو واتس اپ برام :)

    پاسخ:
    12/5/74
    شماره کارت بدم ؟

    نه تو واتس اپ برام بفرستش :)

    پاسخ:
    شمارتو بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی