:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

جاسم نحسه :)

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۱۸ ب.ظ

حاج ناصر تو بیمارستان بستری بود
۱۵ نفر از اهالی محل خواستن برن عیادتش
یک مینیبوس دربست گرفتن با راننده توافق کردن که نفری ۵ تومن بدن
راننده گفت یک نفر دیگه هم بیارید که صندلیها تکمیل بشن میریم 
بهش گفتن نه دیگه کسی نیست فقط ماییم 
خواستن حرکت کنند
که از دور یک نفر بدو اومد طرف مینیبوس 
راننده گفت آها یک نفر هم جور شد
بهش گفتن ولش کن این جاسم نحسه اگه بامون بیاد حتما نحسیش مارو میگیره و یک اتفاقی میفته
راننده گفتن نه من اعتقاد ندارم به این خرافات مهم صندلیها تکمیل بشن و ۵ تومن بیشتر گیرم بیاد
خلاصه ایستاد و جاسم رسید تا در مینیبوس رو باز کرد
گفت پیاده شید حاج ناصر مرخص شد نمیخاد برید بیمارستان  😂😂‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۲)

خخخخ :))

پاسخ:
راننده الان تو سر و کله خودش می زنه خخخخ

خخخخخخخ

😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👌👌👌👌👌🌹🌹

پاسخ:
دلم برا راننده می سوزه گناه داشت
  • فتل فتلیان
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 عالییی بود 

    پاسخ:
    ممنون :)

    دقیقا گناه داشت خخخ

    پاسخ:
    البته طمع هم کرد

    طمع اخر عاقبت نداره...

    باید به وضعیت حال قانع میبود

    پاسخ:
    اره دقیقا با یه طمع خودشو به فنا داد
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخ 

    پاسخ:
    :)

    😂😂😂🌹🌹

    شما درس بگیر ازش😎😎

    پاسخ:
    من کلا طمع کار نیستم خخخخ

    سلام ، هههه آآآآ 😂 🤣

    پاسخ:
    علیک سلام :)

    خخخخخ

    آفنر =آفرین

    پاسخ:
    :)

    سلام 

    جالب بود. خوش خبریش برای دیگران نحس تلقی شده،.  

    پاسخ:
    سلام
    شوخیه داداش

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    :)

    حقش بود😂

    پاسخ:
    یه خورده گناه داشت
  • علیــ ـرضا
  • عالی خخ

    پاسخ:
    :)
  • سعید حیاتی
  • انصافا خخخ

    پاسخ:
    :)

    عههههههههXDD

    پاسخ:
    چیه ؟

    😊😀😀😀😀😄.

    اینبار نحس نبود😄.

    پاسخ:
    خخخخ واسه راننده اتوبوس نحس بود

    گناه دارن خب...

    پاسخ:
    مسافرا ؟

    اره دیگه

    XDD

    پاسخ:
    :)

    ینی راننده واقعا تو اون لحظه یکی ازین ماشین های زمان ارزو میکرد و بر میگشت حرفشو پس میگرفت .

     دیگه فکر کنم کاملا به کلمه نحس اعتقاد پیدا کرد :0

    پاسخ:
    اره خخخخخ بیچاره گوناه داشت
  • حسین کریمی
  • آخ آخ 🤣🤣🤣🤣🤣

    پاسخ:
    سرت اومده ؟
  • حسین کریمی
  • نه بابا سرم نیومده که، میخواستم حرص و طمع رو قبلش بنویسم دیدم حال ندارم همین جوری نوشتم 🤣

    پاسخ:
    من سکوت می کنم :)
  • حسین کریمی
  • فک کنم خودم گذاشتم رو بیصدا🤣

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی