:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ترکیب ماه و روز تولدتون چی میشه؟

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۸ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۹)

شپش ترسناگ حودتی

پاسخ:
خخخخخخ  خوبه دیگه 

خرس حسود 😐

پاسخ:
من شدم تمساح هیز خخخخخ

سلام 

مال من ، اصلا خوب درنیامد. 

پاسخ:
کلا خوب در نمیاد سخت نگیر :)

خرمگس با کلاس

:))

پاسخ:
معلومه خوشت اومده خخخخخ از مال من که بهتره

قرار بود یه چی شبیه این بزارم ولی گفتم شاید بهشون بر بخوره

خرس عقده ای😂

پاسخ:
خخخخخخ نه بچه ها باجنبن

نه، سخت نگرفتم. سرگرمی هست دیگه.

 

خرمگس عقده ای درآمدم. 

پاسخ:
من تمساح هیز خخخخخ

شیر گشنه 😂

پاسخ:
از همه بهتر تو شدی خخخخ

فرشته ی هوس باز*-*

دقیقا شخصیتم همینه ککک:)))

پاسخ:
خخخخخخ پ خوش شانس بودی
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • شپش روانی🚶🏼‍♀️😂😑

    پاسخ:
    خخخخ خوبه قشنگه

    اوهوم

    بودم...

    هستم...

    و خواهم بود...

     

    باسن همه هم بسوزه^^

    پاسخ:
    خخخخخ از دست شماها
  • محب اهل بیت
  • سلام حتی اینم میدونه که من انحراف دارم😭

    شدم پروانه منحرف 😂

    پاسخ:
    خخخخخ پروانش خوبه سخت نگیر 

    فروردین سوسک

    پاسخ:
    اره دیگه

    خرمگس باکلاس :دی

    پاسخ:
    خخخخ بدک نیس
  • محمد صادق تقی زاده
  • ســـــــــــوسک تنها  :|

    پاسخ:
    بد بود :(

    فرشته شکمو:) 

    پاسخ:
    خخخخخخخ خوبه

    من چیجوری فرشتم عقده ایم هستم؟؟؟؟

    پاسخ:
    مهم اینکه فرشته شدی :)

    شپش خبیث XD

    هر کی این تست رو درست کرده احتمالا یا بهمنی بوده یا مهر ماهی :)))

    پاسخ:
    خخخخخخخ 
    شاید

    سوسک شکمو🙄

    پاسخ:
    خخخخخخ

    تمساح غد :)

    پاسخ:
    عه بلاخره یه مردادی پیدا شد :)

    فرشته گوشه گیر... خب مورد دومو قبول دارم😂😂

    پاسخ:
    :)

    خرمگس ترسناک؟

     

    درسته به خرمگسا احترام زیادی میزارم و زود از این دنیای بیرحم خلاصشون میکنم...و با تبدیل به کود گیاهی بوسیله گذاشتنشون توی یه گلدون آخرتشونو آباد میکنم...ولی دلیل نمیشه بخاطر این احترام برم تو دستشون!

     

    اونم نه هر خرمگسی...خرمگسی که تا چشات و از نزدیک نبینه و بهشون با تمام وجود زل نزنه دس بردار نیس...(به قول آقای حداد عادل)به دیگر سخن خرمگسی که ترسناک است!

     

    واقعن من همچین موجودیم؟

    :|

    :)

    پاسخ:
    زیادم بد نیس سخت نگیر  :)

    شاید...

    :)

    پاسخ:
    فک کنم ناراحت شدی :(

    میمون غد چراااااااااااااااااااااااااااااااااا

    پاسخ:
    فک کنم کلا بی اعصابی :)

    شپش عقده ای

    نامرد من کجام عقده ایهههههه

    پاسخ:
    با شپشش کنار اومدی خخخخخ

    چه میشه کردددد

    پاسخ:
    سخت نگیر شوخیه :)

    نه...چرا باید ناراحت شم؟...خرمگسای ترسناک موجودات قلدری هستن که غم به دلشون راه نداده ...چرا که برای سیبیلهای چنگیزیشون افت داره!...والا!...چه معنی داره!

    :)

    پاسخ:
    خخخخخخ چقدر خوب توصیفشون کردی

    نه اتفاقا اعصابم خوبه بی اعصاب نیستم

    پاسخ:
    خداراشکر  :)

    :)

    پاسخ:
    :)
  • 💜BTS💜 ❤My🎶Heart
  • شیر خنگ 

    یا پروانه خاص

    -_-

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی