:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

امان از دست این داداشا :)

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱ ق.ظ

‏دکتر به داداشم گفته بود برای کاهش وزنت شبا به جای شام باید پیاده روی کنی...

شیش ماه رفت دیدیم از قبلم چاقتر شده...

 

 یه روز تعقیبش کردم دیدم پیاده میره تا سر خیابون یه پیتزا میخوره برمیگرده😂😂😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

من داداش ندارم😐

داداش میخواممم :(((

پاسخ:
نصف عمرت به فناست 
دلت بسوزه من دارم :))))))

عحب روزگاری شده با این داداشی ها خخخخخخ

پاسخ:
در کل خوبه ازش راضیم

😂😂😂 دیگه چی میخواین بساط شادیمونو فراهم میکنن همین داداشا

پاسخ:
داداشا سالارن خخخخخخ

مورد واقعی شبیه اینو من دیدم

برادرزادم، دلنواز خانوم یه دوستی داره ماشاءالله هیکلیه، حالا سنی هم نداره، پدرشم مثل خودش بعد مامانش میفرستادشون پیاده روی، میرفتن پیاده تا چلوکبابی سیر میخوردن، برمیگشتن:)

 

پاسخ:
خخخخخخخ خوبه دیگه زیاد سخت نگیر زندگیو یه خورده چاق اشکالی نداره
خدا برادرزادتون و حفظ کنه :)

هر دم از این باغ بری می رسد 🤣🤣🤣

پاسخ:
خوبه موجبات خنده و شادی مارو فراهم می کنه

آسیب میبینه اینقدر شدید می خواد وزن کم کنه:/

خخخ:))))

پاسخ:
تا حالا از این زاویه نگاه نکرده بودم خخخخخخخ

خیلی بدی😢😭

پاسخ:
حالا سخت نگیر عوضش خواهر داری 
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • :))

    پاسخ:
    :)))

    من سخت نگیرم؟؟

    دوست دلنواز خانوم رو گفتم:)

     

    پاسخ:
    بد متوجه شدم معذرت
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • ندارم که :((

    پاسخ:
    چی نداری ؟

    عیب نداره :)

    پاسخ:
    ممنون :)

    شِت !

    پاسخ:
    خخخخ داداشه دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی