:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ولنتاین ژاپنی :)

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۴ ق.ظ

میگن تو ژاپن روز ولنتاین فقط دخترا به پسرا هدیه میدن
فقط خواستم بگم برای ژاپن شدن هیچوقت دیر نیست. بالاخره باید از یه جا شروع کرد :)

  • 00:00 :.

نظرات  (۳۲)

:)))

پاسخ:
لبت خندون :))

بد نگذره؟! :/

 

پاسخ:
به خاطر خودتون می گم 

:))))

پاسخ:
ذوق کردیا خخخخ

فکر میکنم بهتره متفاوت باشیم گویا به صلاح تره :)))

پاسخ:
احسنت
  • مهــ ــیار
  • سلام دا خوبی؟یـ مدت بود نبودم دلم واست تنگ شده بــود ...کلا زود وابسته میشم ،چخبر ؟؟میگذره؟؟

    پاسخ:
    به موقع اومدی کادوی من و برو بردار بیار
    سلامتی
  • طراحی سایت تهران
  • جالبه نمی دونستم

    پاسخ:
    از الان بدون کادو هم فراموش نشه لطفا
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • نه بــابا دیگع چی؟؟

    پاسخ:
    فعلا همین و انجام بده تا بعد ببینم چی میشه :)
  • 🌱...Masoumeh ...🌱
  • میگن تو ژاپن  پسرا  روز دختر همه کادو هارو برمی گردونن به دخترا :)

    پاسخ:
    باشه قبوله الان کادو من و بده تا روز دختر

    ما واسه ولنتاین نه کادو میخوایم

    نه کادو میدیم به کسی!!!😑😂

    خخخخ

    پاسخ:
    هیچ وقت برا شروع دیر نیست :)
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام

    کلا کمبود هدیه داری :)))

    خخخخخخ

    پاسخ:
    خوب تو جبرانش کن برام :)
  • غریبه آشنا A
  • ای خدا😂😂😂😂

    ولی ژاپنی بهتر از چینی!!نمیشکنه😂

    من که دوستامو تهدید کردم یا واسه ولنتاین برای منم کادو میخرن یا انقدر زیر پستاشون عکس قلب میذارم تا کات کنن😐😂

    پاسخ:
    اصلا تو خیلی دست و دلبازی قشنگ معلومه کادو من یادت نره فقط
  • غریبه آشنا A
  • وای راست میگی واقعاً معلومه؟!!😓من که بروز ندادم!!!😓😓😂😂

    بازم اگه ی مناسبت دیگه بود حتما کادو میخریدم ولی اینو شرمندتم😂

    من هر روز ی فتوای دینی میدم نمیشه که!!کادو ولنتاین حرامه حرام عه😝😂😂

    پاسخ:
    باشه تولدم خبرت می کنم :)

    امر دیگه؟؟؟

    پاسخ:
    فعلا این و اجرا کن تا بعد

    کسی به من اوجولات نمیده ؟؟؟

    پاسخ:
    برو بابا
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • همینمون مونده از ژاپنیا رسم و رسوم یاد بگیریم •_•

    بعد انگار همه چیمون اوکیه که ولنتاین تغییر کنه دیگه گل و بلبل میشه دنیا!!!

    والا!!!

    پاسخ:
    این رسمشون انصافا خوبه باید یاد بگیریم :)
    از یه جایی بلاخره باید شروع کرد دیگه
  • فاطمه حسینی
  • نه ژاپن نه چاینا 

    جانم فدای ایران

    پاسخ:
    احسنت من سکوت می کنم 
  • فاطمه حسینی
  • یه رسم قشنگ دیگشونم خوردن حشرات و گربه و سگه :)))) اینو چی؟

    پاسخ:
    قرار نیست کل رسمشون و تقلید کنی فقط رسم و رسومات خوب
  • abdolnabi solimani
  • به من پیرمرد هدیه میدند خخخخخخخ

    پاسخ:
    شما بزرگتر مایی از شما انتظار بالاست 
    ادرس پستی بدم ؟
  • راهی آسمان
  • تو خونه به من میگن داداش 😂

    هر چی کادو گرفتید نصف نصف 😂😂😂

    پاسخ:
    فعلا که کسی نداده ولی بازم دلیل نمی شه کادوهامو باهات نصف کنم برو کادو اماده کن زود :)
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • وووووی چه جذاااااااب....این کجاش خوبه دقیقا؟؟:/

    حالا از اینجام شروع نکردی.نکردی:/

    پاسخ:
    خیلییییی خوب و جذابه من دوس دارم

    ما از این  قرتی بازی ها نداریم.. بگم:))

    اینجا  ایران .. سر زمین شیران  هست.. 😊 #صرفا  جهت اطلاع

     ما خوبیم  نه کادو میدیم  نه می

    گیریم..

     

    فقط نگران  اون  شاهزاده  سوار بر اسب سفیدم  که کجا  الان  داره  پولشو  خر ج می کنه  کوفتشه اون  طرف مقابلش  اون  الان  کادو من  باید  باشه😕😂😂😂

    پاسخ:
    جملاتت تناقص داره 
    اول می گی قرتی بازیه بعد می گی از شاهزاره کادو می خوای !!!!!
    کادو من و بده :)
  • غریبه آشنا A
  • آهان، باش 😂

    پاسخ:
    اماده باش :))
  • غریبه آشنا A
  • آقا ابولفضل بنا ب سفارش منیم عزیز یولدلشیم فاطمه😍کادو ولنتاین خواستی بیا ب این پست😂

    http://aitak.blog.ir/1398/11/12/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D9%87-%D9%81%D8%AA%D9%88%D8%A7-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%85-%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D9%88%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%F0%9F%98%8C

    پاسخ:
    باشه

    راهمون نمیدن ژاپنی‌ها.

    پاسخ:
    ما که نمی خوایم ژاپن بریم

    جملات  تناقض نداره..

    یه نکته ی خیلی  ریز و ظریف توش نفهته  بود اگه می گرفتی... که متاسفانه گذشت  و نگرفتی..

    می خواستم  کادو رو بفرستما.‌‌

    دیگه  حیف شد  سوختی..😂😂

    پاسخ:
    عجب خالی بندی هستی

    به من چه تو نکته ها رو نمی گیری😂😂😂

    پاسخ:
    خودت نکته و بگو اکه راس می گی
    کادو من و بده

    اگه  قرار بود من بگم  نکته دارش نمی کردماااا...

    منظورم این بود همسر آینده م الان دوست پسر کی هست که بهش کادو میده حق منو داره می خوره...

    گرفتی یا نه...

     

     

    ببین  شلوغش نکن  کادو بهت تعلق نمی گیره...

    😁

     

    پاسخ:
    این و که خودمم گرفتم ولی بازم تناقص داره
    دست و دلباز نیستی قشنگ معلومه :)

    شاید..😊

    حالا تو دست و دلبازی  بخر قول سری بعد ما بخریم..

    ببین اصلا خوب نیست آدم رفیقاشو واس کادو  و اینا بخواد  .‌ سم روابط هستن ... :))

    پاسخ:
    نه دیگه قرار شد شبیه ژاپنیا عمل کنیم
    من کادو دوستم مگه چیه

    یادم  نمیاد  قرار گذاشته باشیم🤔

    قرار دادی امضا کرده  باشم..🤔

      می تونی  یه ژاپنی  پیدا کنی:))

     

    پاسخ:
    وقتی این پست و خوندی یعنی قرار گزاشتیم

    نه بابا  شما فقط یه خبر دادید  یه پیشنهاد  ما هم هنوز قبول نکردیم

    توجه کن ولنتاین ژاپنی

    ما ایرانی هستیم

    اصلا ما سنت های قدیم ایرانی رو نگه می داریم  ما سپندار مذگان داریم  نه ولنتاین‌‌‌...

    برو اونموقع اگه نکته ایی پیدا کردی جایی دیدی  دخترا  به پسرا هدیه دادن تا من بهت هدیه بدم÷))

    پاسخ:
    می خوای کادو ندی بگو نمی دم چرا بهونه میاری اخه!!!!
  • سعید حیاتی
  • چرت و پرت زیاد میگن

    پاسخ:
    فکر خوبیه ولی

    سلام سلام سلام

    بله😁😅

    پاسخ:
    علیک علیک علیک
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی