:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ما پسرا کلا بدبختیم خخخخ

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۸)

هههههه ( 0^0 )

پاسخ:
گوناه داریم :)

اره دیگه بایدم بدبخت باشی

اونموقع ک به نیازمندی از جمله من کمک نمیکنی همین میشه دیگه همین میشه چقدر خواستمممم کمک کنم 😅😂

هعی هعی وقتشه بگم بشکنه این دست ک نمکن نداره 😆😆

پاسخ:
تو که اصلا نیازمند نیستی خالی نبند ماشاالله وضعتون توپ توپه

عجب عجب چه حرفا

من دارم میگم نیازمندم 😆هی میخوام از سنگ دل بودنت کم بشه بیای یه کمکی بهم کنی خودت باور نمیکنی نیازمندم

خدایا خودت شاهدی من همیشه به بندگانت کمک میکنم میخوام به راه راست هدایت بشن نمیشن😂😂😂😂😂😂

پاسخ:
0-0 فیلم هندی زیاد می بینی خخخخخ چی می گی 

خدایی راسته :))

پاسخ:
قبول داری گناه داریم ؟

فیلم هندی دوست ندارم زیاد نمیبینم

هعیییی ولی اینجوری از سنگ دلیت کم نمیشه

ببین اگه سنگ دل نبودی بدبخت نبودی😂😂

پاسخ:
یکی بیاد بهش کمک کنه اخرش کچلم می کنه

سلام

آخی دلمون براتون کباب شد:))

پاسخ:
من که هستم هر روز پست نمی زارم فقط

خخخخخخخ بعدم میگن دختر بود سخته :/

پاسخ:
ولا اخه کار اسون تر از دختر بودن وجود داره

خخخخ والا کاری نمیکنن که خخخ حتی اگه فقط یکمم خوش شانس باشن تا اخر عمرشون هیچکاری نمیکنن

پاسخ:
:) ماها هم که کلا بدشانسیم

اووخی طفلیاا

پاسخ:
:)

نه قبول ندارم که گناه دارید :) 

 

ولی با قسمت اینکه لاغر میشید میگن معتاد شده رو قبول دارم

پاسخ:
تو اصلا مارو درک نمی کنی واقعا که
  • لبخند ماه
  • 😁

    پاسخ:
    ولا :)
    نه اصلااااا گناه ندارین
    پسر باس خوش اندام باشه
    دخترم لاغر و بغلی
    پاسخ:
    نگفتم باید چاق باشیم  می گم چرا دخترا لاغر میشن می گن باربی پسرا لاغر پیشن می گن معتاد

    خب چون شبیه معتادا میشین:/

    پاسخ:
    خخخخخ باشه دستت درد نکنه 
    پ زنا هم لاغر میشن شبیه معتادان
    نه اونوقت میشیم بغلی
    پاسخ:
    پ چرا ما پسرا بغلی نمی شیم ؟
    خخخخ
    نمیدونمممممم
    پاسخ:
    پ کی می دونه ؟
    کسی که قانون رو از اول گذاشته
    پاسخ:
    خو کی گزاشته ؟
  • مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
  • پسر بایــد مثل کوروکودیل باشه 

    پاسخ:
    جان !!!!! بدترش کردی که خخخ

    والا من که ندیدم پسری از فک و فامیل ما تا به حال لاغر کرده باشه .....معمولا هر سال وزنشون بیشتر میشه 😂😂😂

    پاسخ:
    حالا فرض می کنیم وزن کم کنه بهش چی می گین ؟

    هنوز که کسی نشده .......

    تنها شخصی که لاغر شده بود پدر بزرگ  بود که  اونم  بخاطر دارو هاشون بود ...که الان فوت کردن 

    پاسخ:
    خدا بیامرزتش :(
  • ** گُلشید **
  • آخییی😁😁

    پاسخ:
    خدارا شکر یه نفر درکمون کرد :)
  • مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
  • همون گربه خوبه !!

    پاسخ:
    نه مثلا بگین مثل مایکل شده :)

    همینی که هست:))

    پاسخ:
    :(
  • مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
  • واو مایکل!! 

    پاسخ:
    اره مگه چیه
  • مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
  • بگو چش نیست...!

     

    پاسخ:
    تو بگو چش هست
  • مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
  • نخیـــرم

    گوشـــه

    پاسخ:
    گوش نیستا چشه
  • مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
  • همینکه گفتم حرفم نباشه 

    افتـــــــــــــاددددددد؟؟؟

    پاسخ:
    چی !!!!!
    نخیر حرف حرف منه
  • مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
  • نافرمانی میکنیاااا 

    این مایتابه من کو ؟؟؟

    پاسخ:
    برو بابا من خودم رزمی کارم 
  • مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
  • هوم چیزه من برم صدام میزنن 

    پاسخ:
    باشه مواظب باش خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی